آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 17 اسفند ماه 1391 = 07-03 2013

ولی فقیه درمانده: بايد دائما در کوره اميد دميده شود

خامنه ای امروز در ديدار با اعضای مجلس خبرگان، به وضعيت دشوار و پيچيده و چالشهای پيش روی حکومت بحران زده ولایت فقیه اشاره کرد و خواستار تقويت روحيه نيروهای رژیم شد.

خامنه ای در این دیدار گفت، شرايط کنونی نسبت به دوران مبارزه به مراتب دشوارتر و پيچيده است و در اين شرايط بايد از نگاههای کوتاه مدت و مقطعی دوری و با روحيه اميدوارانه استمرار حرکت رو به جلو را تضمين کرد.

وی افزود، يکی از وظايف علما و روحانيان حفظ و تقويت روحيه اميد است. بايد دائما در کوره اميد دميده شود.


رژيم پيشنهاد اتمی غرب را رد کرد

خامنه ای در این دیدار گفت که در مذاکرات قزاقستان غربی‌ها امتیازی ندادند و رژيم پيشنهاد اتمی آنها را رد کرده است.

وی گفت، دشمنان ملت ايران به دليل نشناختن ملت ايران و اشتباه محاسباتی، در اين قضيه راههای پرپيچ و خم و عجيب و غريبی را پيشنهاد دادند که احتمال رسيدن به اورانيوم 20 درصد از اين راهها، صفر بود و بر همين اساس نظام اسلامی زير بار اين پيشنهادها نرفت.

خامنه ای در مورد انتخابات نیز گفت، بايد در انتخابات افرادی حضور يابند که دارای صلاحيتها و حد و اندازه های لازم برای مسئوليت رياست جمهوری باشند.

خامنه ای در مورد رد صلاحیت و حذف کسانی که مورد نظر او نيستند تاکيد کرد و گفت، اعضای شورای نگهبان بايد همان گونه که تا به حال بر اساس قانون عمل کرده اند در انتخابات رياست جمهوری نيز در چارچوب قانون عمل کنند و در نهايت هر فردی که بر اساس ضوابط قانونی از اين صافی عبور کرد می تواند وارد انتخابات شود.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: