آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 اسفند ماه 1391 = 06-03 2013

سرنوشت مبهم مردی که با 60 ميليون تومان ناپديد شد

روزنامه مردمسالاری: سرنوشت مردي که همراه 60 ميليون تومان پول از خانه خارج و پس از آن ناپديد شده بود، با گذشت دو سال همچنان در هاله اي از ابهام قرار دارد. در اسفند ماه 89 فردي با مراجعه به کلانتري 112 ابوسعيد به مأموران اعلام کرد: « برادرم به هويت مجيد . ق ( 34 ساله )، در ساعت 6 روز 25 اسفند 89 از منزل خارج شده و ديگر بازنگشته است » .

با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع «فقداني» و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسراي ناحيه 27 تهران، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار کارآگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

با ارجاع پرونده به پايگاه هشتم پليس آگاهي، کارآگاهان در تحقيقات بعمل آمده اطلاع پيدا کردند که فقداني در زمينه خريد و فروش آهن آلات فعاليت داشته و طي اظهارات افراد خانواده و همکاران خود، با هيچ کسي مشکل شخصي و يا مالي نداشته است؛ در ادامه، کارآگاهان اطلاع پيدا کردند که در روز 25 اسفند89، فقداني در حاليکه مبلغ 60 ميليون تومان وجه نقد همراه داشته و قصد داشته تا به همراه يکي از همکاران خود جهت خريد آهن به بازار آهن مراجعه کند، از منزل خارج شده و ديگر بازنگشته است .

با شناسايي همکار فقداني، کارآگاهان به تحقيق از همکار فقداني پرداختند؛ اين شخص ضمن تأييد اظهارات خانواده فقداني در خصوص قرار ملاقات فقداني با وي جهت مراجعه به بازار به منظور خريد آهن، در اظهارات خود عنوان داشت: در روز 25 اسفند89 هرچه منتظر مجيد بودم وي در محل کارمان حاضر نشد و به تماس‌هاي تلفني نيز پاسخگو نبود » .

با توجه به اظهارات خانواده فقداني و همچنين تحقيقات انجام شده از همکار و ديگر افراد مرتبط با فقداني، با توجه به احتمال وقوع جنايت پرونده از پايگاه هشتم پليس آگاهي، جهت انجام تحقيقات تخصصي به اداره يازدهم پليس آگاهي ارجاع شد .

کارآگاهان اداره يازدهم در ادامه رسيدگي به اين پرونده، بلافاصله بررسي‌هاي خود از مراکز درماني، پزشکي قانوني، کلانتري‌هاي سطح شهر و .... را در دستور کار خود قرار داده اما هيچگونه اطلاعاتي قابل بهره برداري جهت مشخص کردن سرنوشت فرد گمشده در اختيار آنها قرار نگرفت .

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ، با اشاره به دستور انتشار تصوير فقداني گفت: « رسيدگي به پرونده فقداني مجيد . ق ـ پدر دو فرزند ـ همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دارد و در همين راستا به درخواست خانواده فقداني و به دستور مقام محترم قضايي، دستور انتشار تصوير فقداني صادر شده است؛ لذا از کليه شهروندان محترم که موفق به شناسايي تصوير فقداني شده و اطلاعاتي در خصوص سرنوشت وي دارند درخواست مي‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055611 و 51055511 در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند » .



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: