آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 13 اسفند ماه 1391 = 03-03 2013

رونمایی از یک دروغ دیگر در بنیاد شهید

شریان نیوز: در طي سفر رئيس قوه قضاييه به استان گلستان و دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان گلستان مدير کل بنياد شهيد استان گلستان آماري از اشتغال فرزندان شهداء استان گلستان " ۳۰۰۰ فرزند شهید گلستان به صورت رسمی استخدام شدند" که از واقعيت به دور بوده است.

بر اساس آمار اعلام شده ازبنياد شهيد و امور ايثارگران کشور در بنیاد شهید گلستان تعداد فرزندان شهيد در استان گلستان ۲۱۴۷ نفر می باشد که از این تعداد حدود ۲۰۰ نفر زیر ۱۵ و ۱۸ سال هستند یعنی در حال ادامه تحصيل ميباشند و حدود ۵۰۰ نفر هم سن آنها از ۴۰ سال تا ۶۵ سال دارند یعنی قبل از شهادت پدران بزرگوارشان شاغل و مشغول به کار بوده اند.

با توجه به آمار مذکور حدود ۱۲۰۰ نفر مشغول به کار شدند البته اين موضوع نيز به همت استاندار استان گلستان شکل گرفته است و مدير کل بنياد شهيدوامورايثارگران استان گلستان با اينکه تصدي ۲۰ ساله بر پست رياست سازمان را داشته اند کاري صورت نداده اند.

طبق گزارشات رسیده به خبرنگار شریان نیوز، بيناد شهيد و امور ايثارگران استان گلستان نامه هاي صادره از دستگاههاي اجرايي ديگر استاني را نسبت به حل مشکلات ايثارگران بي توجه و رسيدگي نميکند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: