آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 9 اسفند ماه 1391 = 27-02 2013

بسیاری از روستاها فاقد مسجد و روحانی هستند

حجت الاسلام والمسلمین اختری گفت: فعالیت های تبلیغی امروز چشمگیر است، اما در مناطقی از کشور ما مشکلات تبلیغی وجود دارد، بسیاری از روستاها هستند که فاقد مسجد هستند
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه نمایشگاه جلوه های تبلیغ گروهی که در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز در مقایسه با گذشته وضعیت تبلیغی بسیار خوب است، تصریح کرد: فعالیت های تبلیغی امروز چشمگیر است، اما در مناطقی از کشور ما مشکلات تبلیغی وجود دارد، بسیاری از روستاها هستند که فاقد مسجد هستند و با گذشت بیش از 34 سال از انقلاب اسلامی روحانی در آن روستا حضور پیدا نکرده است.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه تهاجم شدید و گسترده ای علیه اسلام وجود دارد، تاکید کرد: امروز در برخی فروشگاه های مشهد تبلیغ مسیحیت می شود و به طور آزاد به برخی خانه های شهروندان ایرانی ارسال می شود.
حجت الاسلام والمسلمین اختری افزود: تبشیر مسیحی و فرقه های مختلف بهاییت بطور گسترده در کشور در حال فعالیت است، تبلیغاتی که در تهران و البرز انجام می گیرد حقیقتا قابل احصا نیست.
وی با بیان اینکه تبلیغات وهابیت در مناطق مختلف کشور بطور گسترده در حال رشد است، اظهار داشت: امام جماعتی در یکی از استان های جنوبی با اقامه نماز در یکی از مساجد به تبلیغ وهابیت می پرداخت.
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تاکید کرد: وقتی به حجم تهاجم نگاه می کنیم ضرورت تبلیغ را بیشتر درک و احساس می کنیم، بالاترین مسئولیت برای پیامبران خدا مساله تبلیغ و فلسفه و حکمت ارسال رسل، تبشیر و تنذیر بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین اختری گفت: ما هنوز نمی توانیم بسیاری از فعالیت های مقابل را احصا کنیم، ما باید هزاران سایت و کتاب داشته باشیم.
حجت الاسلام والمسلمین اختری افزود: گروه های تبلیغی باید در بخش تبلیغ بین الملل نیز ورود پیدا کنند، باید بیندیشیم که چگونه با مخاطبان گوناگون در کشورهای مختلف گفتگو کنیم، باید مخاطبان را طبقه بندی کنیم و برای هر طبقه به مقتضیات حال او محتوایی آماده کنیم.
وی گفت: تبلیغات گروهی بویژه در مناطق دوردست بسیار موثر است، اما محتوای تبلیغی بسیار مهم است باید غنایی بوجود بیاوریم که به نیازمندی ها پاسخ دهیم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: