آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 2 اسفند ماه 1391 برابر با 2013 Wednesday 20 February

تیم احمدی‌نژاد می‌خواهد مردم را به خیابان بکشاند

دیگربان: حسین فدایی٬ دبیرکل جمعیت «ایثارگران» از تلاش تیم احمدی‌نژاد برای سازماندهی «اعتراضات خیابانی»٬ آغاز مذاکره با آمریکا و حذف بسیاری از «خیرخواهان» از فضای سیاسی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس٬ آقای فدایی این مطالب را روز سه‌شنبه (اول اسفند) طی سخنانی در جلسه هفتگی انصار حزب‌الله بیان کرده است.

مهمترین اظهارات حسین فدایی به این شرح است:

● جریان انحرافی به دنبال این است که مردم را به خیابان‌ها بکشاند و اعتراضات اجتماعی را سامان دهد ولی جنس آن متفاوت است، هنوز بعضی‌ها مسئله جریان انحرافی را قبول ندارند و برای آن‌ها جا نیفتاده است.

● جریان انحرافی دچار توهم شده است و فکر می‌کند خیلی هوشمند است و گفته که ما باید کاری بکنیم که قهرمان مذاکره با آمریکا ما باشیم و تابوی عدم مذاکره با آمریکا را بشکنیم.

● جریان انحرافی {قصد دارد} برای ابقای در قدرت، جامعه را دو قطبی کند و این‌گونه القاء کند که طرف مقابل ما کسانی هستند که با ما مخالف هستند و جزو فتنه‌گران محسوب می‌شوند.

● {جریان انحرافی} سعی دارد جامعه را به سمتی بکشاند که در جامعه این‌گونه تلقی شود که یک طرف پابرهنه‌ها و محرومین و مستضعفین هستند و یک طرف اشرافیت و سرمایه‌داران که سردمداران با فتنه‌گران هستند و پابرهنه‌ها و مظلومین و محرومین با احمدی‌نژاد.

● {وقتی} دستگاه قضائی و امنیتی بعضی از سران آن‌ها {جنبش سبز} را دستگیر کرد، همین جریان انحرافی نامه نوشتند که این‌ها را آزاد کنید.

● جریان انحراف بقای خودش را در وجود فتنه‌گران می‌داند و از طرفی سعی دارد خود را موجه جلوه دهد و از طرف دیگر نقص‌ها و ضعف‌ها و نارسایی‌هایش دیده نشود.

● جریان انحرافی در پی چند برابر کردن پرداخت یارانه‌هاست و مانع این کار را یک باند مخوف زالوصفت در پشت صحنه معرفی می‌کند که آن‌ها وصل به فتنه‌گران و ساکتین فتنه هستند.

● جریان انحرافی هم به دنبال دیو و دلبر کردن جامعه است و هر کسی منتقد آن‌ها باشد نقطه سیاهی است که باید روی تابلو نصب شود و امکان انتقاد صحیح و منطقی را سلب می‌کنند و فضا را به شکلی می‌کنند تا بتوانند کار خودشان را جلو ببرند و به این وسیله جمع کثیری از خیر خواهان را حذف می‌کنند.

● اگر نگاهی به کل هر سه جریان نظام سلطه، جریان فتنه و انحراف بیندازیم درمی‌یابیم که در یک نقطه مشترک هستند و آن اینکه مردم را با نظام درگیر کنند.

● در طول عمر دولت نهم و دهم حضور احمدی‌نژاد در جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به تعداد انگشتان یک دست نمی‌رسد.

● مگر می‌شود کسی که حداقل سلامتی‌ مالی‌اش در ارتباط با مسائل مالی به اثبات نرسیده با فساد اقتصادی مبارزه کند؟

● این خیانت و ظلم است که عده‌ای برای انحراف افکار عمومی از مسیر صحیح خود در مورد قاچاق کالا، موضوع اسکله‌های نامرئی را مطرح کنند که بخواهند اسم بچه‌های بسیج و سپاه را به میدان بیاورند، شما اگر می‌توانید دروازه‌های گمرک را درست کنید، چرا فرافکنی می‌کنید؟ و مردم را سرگردان می‌کنید؟

● این دانه‌درشت‌هایی که از نعمات اعتبارات و وام‌ها برخوردار شدند چه کسانی پشت آن‌ها بوده و هستند؟ بی‌شک هم از اهالی فتنه و هم از اهالی انحراف بوده‌اند. برای ما خط سیاسی مطرح نیست و هرکس چنین کاری را انجام دهد بی‌شک از نظر ما خائن است.

● نمی‌شود من از منزل خودم غذا بیاورم و ظاهر ساده‌زیست داشته باشم ولی در موقع عمل وقتی میلیارد‌ها جا به جا می‌شود حساسیت نداشته باشم.

● جریان انحرافی تحلیلشان این است که ما فضا را به گونه‌ای خواهیم کرد که امکان ردصلاحیت‌ها فراهم نشود و مجبور شوند ما را تائید کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved