آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 29 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Sunday 17 February

لاریجانی: آمريکا با طرح مذاکره در پی ماجراجويی است

صدا و سیمای رژیم: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : رفتارها و سخنان اخیر مقامات آمریکایی در طرح مذاکره با ایران نشان از این است که آنان به دنبال ماجراجویی جدید هستند .

علی لاریجانی در مراسم سالگرد سردار شهید احمد سوداگر در تالار وزارت کشور افزود: آنان به علت مشکلات فراوان قصد دارند از افغانستان بیرون بیایند و به گونه ای مسئله فلسطین را سرهم کنند و این نشان می دهد که جای مهم تری را هدف گرفته اند و این هدف همان ایران است.

وی تاکید کرد: آمریکاییها نقشه جدیدی در ذهن خود برای دنیا ترسیم کرده اند و یکی از مهم ترین اهدافشان در این نقشه مقابله با ایران است چرا که ایستادگی ایران در منطقه برای آنان هزینه بر بوده است .

لاریجانی رفتارهای اخیر آمریکا در بحث مذاکره با ایران را فریبکاری و به منظور تشویش و تضعیف برخی افراد ساده ذهن دانست و گفت : البته واقعیت این است که آنان با طرح چنین مسائلی راه به جایی نخواهند برد و چیزی عایدشان نخواهد شد .

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره رفتارهای آمریکا در طرح مذاکره با ایران بیانات ایشان را تحلیلی روشن و جامع از رفتار آمریکاییها عنوان کرد و گفت : همانطور که بارها تجربه کرده ایم این بار نیز همانند گذشته ولایت فقیه راه را برای همگان مشخص کرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved