آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 24 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 12 February

حمله به لاریجانی؛ باند موتلفه: این دست باید قطع شود

حزب موتلفه با صدور بیانیه​ای بر هم زدن سخنرانی رییس مجلس در قم را محکوم کرد. به گزارش خبرآنلاین، حزب موتلفه اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای، از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تقدیر و تشکر کرد و ضمن اینکه این حضور را موجب حیرت جهانیان دانست، از دستگاه قضایی کشور خواست با برهم‌زنندگان سخنرانی رییس مجلس در قم برخورد کند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه عده‌ای کم‌شمار و اندک در شهر قیام و اجتهاد، سخنرانی ریاست محترم مجلس را به هم زدند و مورد رنجش مردم و مراجع عظام تقلید را فراهم کردند. حزب موتلفه اسلامی از دستگاه های قضایی و امنیتی می خواهد کسانی که با عمل زشت خود برای رسانه های دشمن خوراک تهیه کردند، مورد تعقیب قضایی قرار دهد. بدون شک دست غفلت و جهل و همگرایی با دشمن در این پدیده زشت قابل رویت است. این دست باید قطع شود تا عبرتی برای کسانی باشد که می خواهند با اختلاف افکنی به انقلاب و مردم خیانت کنند.

موتلفه اسلامی در ادامه بیانیه خود با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در میدان آزادی ادامه داده است: آمریکا باید بداند ملت ایران یکپارچه و متحد پشت سر رهبری و خدمتگذاران ایستاده است و مذاکره و سازش با دشمنان خونخوار انقلاب یک رویای دست نیافتنی است.

حزب موتلفه اسلامی با تشکر از نکات مثبت در سخنرانی رئیس جمهور، از شخص احمدی نژاد گله دارد که چرا بخشی از سخنان خود را خارج از موضوع مربوط به یوم الله 22 بهمن به عنوان یک روز ملی اختصاص داد. یوم‌الله 22 بهمن متعلق به همه آحاد ملت است و در این روز ملت فقط به صیانت از اسلام، انقلاب و نظام می اندیشد و مطالب مزبور مرتبط با مسائل گروهی و جناحی داشته و اختصاص به میتینگ‌های حزبی و جریانی دارد و نباید در تریبون‌های ملی به آن تفوه کرد.

در پایان این اطلاعیه می خوانیم: ما از روسای قوا و به ویژه رئیس محترم جمهور می‌خواهیم به رهنمود مقام معظم رهبری مبنی بر پرهیز از بگو مگو های اختلاف انگیز عمل کنند تا کام مردم به خاطر پیروزی حضور عظیم در یوم الله 22 بهمن تلخ نگردد و هشدار می دهیم که نظام رهبری اجازه مذاکره با آمریکا را به هیچ کس نداده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved