آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 3 بهمن ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 22 January

حضرت آقا از زمان قبل از انقلاب یک مرجع کامل بودند

سایت کلمه: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: حضرت آقا از زمان قبل از انقلاب و به دلیل تدریس یکسری از اصول یک مرجع کامل بودند.

در خبری که خبرگزاری فارس از سخنان عبدالعلی گواهی داده است، وی همچنین به جریان حاکم بر دولت که با نام جریان انحرافی از آن یاد می کنند پرداخته و با خطرناک حواندن آن، گفت: از ۱۵ فروردین شاهد یکسری مسائل در درون کشور بخاطر این جریان خواهیم بود.

وی در گردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران افزود: جریان انحرافی با تبلیغات و هزینه فراوان در صدد است با ورود به انتخابات پیش رو ،نظام را دچار مشکل کند که وظیفه مردم ولایتمدار اطلاع رسانی در مورد این جریان است و ما که خود را به عنوان سربازان ولایت معرفی میکنیم وظیفه داریم در این عصر ارتباطات که کوچترین مسئله در کمترین زمان در سرتاسر جهان پخش می‌شود، مردم را بیش از بیش از این جریان بسیار خطرناک آگاه سازیم تا کشور و نظام به سمت آرامش و آسایش پیش رود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: مرور اجمالی بر وقایع انقلاب اسلامی از بدو پیروزی تاکنون نشان می‌دهد کشور در برخی برهه‌ها با مشکلاتی رو به رو بوده که بحمدالله توانستیم از آن مشکلات سربلند بیرون بیاییم.

وی به ترور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون شهید مطهری اشاره و تصریح کرد: دشمنان بعد از ترور شخصیت‌ها درگیری‌های قومیتی در شمال و شمال‌غرب و جنوب کشور به راه انداختند و بعد از مدتی نیز ۸ سال جنگ را به ما تحمیل کردند که فقط کشور سوریه بود تا حدودی به ما کمک می‌کرد و اینگونه است که در حال حاضر ما نیز متقابلاً در بحران پیش آمده به آنها کمک می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در سه دهه انقلاب اسلامی شاهد مسائل بسیار سنگین در داخل بودیم، خاطرنشان کرد: جنگ یکی از مهمترین مسائلی بود که حضرت امام توانست آنرا مدیریت کند، که ایشان هیچگاه کوتاه نیامدند و پیروزی در جنگ حاصل همین پایداری حضرت امام بود.

گواهی اضافه کرد: نکته دوم متممی بود که در قانون اساسی به مسئله انتخاب رهبری اضافه نمودند که آن حذف مسئله مرجعیت از رهبری بود که سبب این تدبیر بزرگ حضرت امام را در شب چهاردهم خرداد بودیم که با انتخاب آیت ا… خامنه ای چه کسانی با چشم‌های از حدقه بیرون زده بنای مخالفت را گذاشتند که البته بنده معتقدم حضرت آقا از زمان قبل از انقلاب و به دلیل تدریس یکسری از اصول یک مرجع کامل بودند.

وی در ادامه به مشکلات دو دهه دیگر انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: این جریانات که تمام شد،فتنه سال ۷۸ را به وجود آوردند،این جریان یک بحران بسیار سنگین بود که قطعا تفسیرشان فقط از پای درآوردن نظام بود.

گواهی گریزی هم به جنبش سبز زد و درباره اعتراضات پس از انتخابات گفت: در این فتنه افرادی گام در تفکر دشمنان گذاشتند که خود از انقلابیون و مسئولین بودند؛ البته ما از این مسئله خوشحال نیستیم که دشمن توانست آنان را با خود همراه نماید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved