آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 26 دی ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 15 January

لاریجانی: احمدی نژاد درمجلس پاسخش را خواهد شنید

رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز گفته که رئیس جمهور در جلسه علنی صبح فردای مجلس، "متکلم وحده" نخواهد بود و نمایندگان نیز در این جلسه سخنرانی خواهند کرد.

سید شریف حسینی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم ، با اعلام خبر برگزاری جلسه غیرعلنی امروز مجلس اظهار داشت: موضوع جلسه غیرعلنی امروز درباره حضور رئیس جمهور در جلسه علنی فردای مجلس بود.

وی ادامه داد: در این جلسه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی طی سخنانی به تشریح برنامه‌های جلسه فردای مجلس پرداخت و گفت که آقای رئیس جممهور از ساعت 8:30 تا 10 در مجلس حاضر خواهد شد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: همچنین رئیس مجلس در خصوص اصل 70 قانون اساسی توضیحاتی بیان کرد و نمایندگان نیز در این خصوص تذکراتی دادند.

همچنین عبدالله‌زاده نماینده طبس در مجلس نیز در به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته است: آقای لاریجانی در جلسه غیرعلنی امروز تاکید کرد رئیس جمهور در جلسه فردا متکلم وحده نخواهد بود و چه وی در ادامه جلسه فردا حضور داشته باشد و چه حضور نداشته باشد، نمایندگان صحبت خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، اصل 70 قانون اساسی به علی لاریجانی در جلسه امروز در خصوص آن توضیح داده است به شرح ذیل است:

اصل 70: رئیس جمهور و معاونان او و زیران به اجتماع یا به انفراد حق شرکت در جلسه علنی مجلس دارند و می‌توانند مشاوران خود را همراه داده باشند و در صورتی که نمایندگان لازم بدانند وکلا مکلف به حضور هستند و هرگاه تقاضا کنند مطالباتشان استماع می‌شود.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved