آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 دی ماه 1391 برابر با 2013 Thursday 10 January

بالاگرفتن دعوای باند احمدی نژاد و سپاه پاسداران

سایت کلمه: پس از آنکه معاون فرهنگی سپاه سوال خبرنگار موسسه ایران را انحرافی خواند، این سایت در یادداشتی با عنوان ” مصائب توجیه یک اظهارنظر عجیب ” به شدت به وی انتقاد کرد و وی نویسد: هم از مهندسی انتخابات می گویند و هم طلبکار احمدی نژاد می شوند!

شبکه ایران نوشته است که نه ‘رسانه ای امپریالیستی’ است و نه ‘در خدمت سناریوی استکبار’. وظیفه ذاتی ما آن است که مراقب باشیم برخی ها برای نهادهای مقدسی همچون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ‘وظیفه’ای جز آنچه که خواست امام خمینی، مقام معظم رهبری و ملت است نتراشند و آن را از ‘وظیفه ذاتی’ خود دور نکنند!

این شبکه که پیشتر به سخنان سعیدی، نماینده رهبری نیز انتقاد کرده بود، این بار نوشته است: “چگونه اظهار نظرهای حجت الاسلام سعیدی را توجیه کنیم؟” به نظر می رسد این سوالی است که پس از هر مصاحبه نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، به اصلی ترین دغدغه اطرافیان وی تبدیل می شود؛ به خصوص که آقای سعیدی طی ماه های گذشته برای بیان سخنان بیرون از حیطه مسئولیت اش، اصرار زیادی نشان داده است.

این شبکه دولتی با انتقاد از مسئول روابط عمومی سپاه نوشته که این مسئول در اقدامی بی سابقه خبرگزاری ایسنا را به تهیه خوراک برای ضد انقلاب و لگد مال کردن اخلاق متهم کرد.

یادداشت نویس ایران نوشته است: آقای رمضان شریف البته توضیح نداد که اگر خبرگزاری ایسنا دخل تصرفی در انتشار مصاحبه آقای سعیدی انجام داده است، پس چرا این مصاحبه از جانب آقای سعیدی تکذیب نمی شود؟

در ادامه این یادداشت سخنان سردار حمید رضا مقدم فر، مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس مورد نقد قرار گرفته و آمده است: آقای مقدم فر البته توضیح نداده که مصاحبه آقای سعیدی از جانب چه کسی تحریف شده است؟ آیا خبرگزاری ایسنا مصاحبه حجت الاسلام سعیدی را تحریف کرده است؟ در این صورت چرا از تکذیب این مصاحبه یا شکایت از خبرگزاری ایسنا خودداری می ورزند؟ نکند از انتشار فایل صوتی این مصاحبه نگرانی دارند؟ آیا از نظر وی سوال خبرنگار شبکه ایران از رئیس جمهور (نظرتان درباره سخن آقای سعیدی در خصوص ذاتی بودن وظیفه مهندسی انتخابت برای سپاه چیست) به معنی تحریف سخن آقای سعیدی است؟ اساسا آیا سردار مقدم فر معنای تحریف را می داند؟

سایت ایران ادامه داده است: در این میان نوع سخن گفتن حمید رضا مقدم فر با رئیس دولتر نیز از جمله مواردی است که از یاد نخواهد رفت. اتخاذ لحن طلبکارانه برای سخن گفتن با رئیس دولت و درشتی در برابر منتخب ملت ایران قطعا امتیازی در کارنامه آقای مقدم فر نخواهد بود، چرا که سه ماه قبل، خبرنگار خبرگزاری فارس و دست پرورده آقای مقدم فر، به این افتخار نائل شده است! معاون فرهنگی سپاه که این روزها کاملا در حیطه وظایف خود مشغول به فعالیت و اظهار نظر است، اگر بتواند با چنین لحنی شهردار یکی از مناطق تهران یا یکی از قضات قوه قضائیه یا آقای علی مطهری (که صراحتا نهاد انقلابی سپاه را متهم به دخالت در انتخابات کرده بود) را خطاب قرار دهد، حتما هنری بزرگ و جاودانه آفریده است!



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved