آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 12 دی ماه 1391 برابر با 2013 Tuesday 01 January

برخی کارها نوکری بیگانه است نه اصلاح‌طلبی

محمد شریعتمداری وزیر سابق بازرگانی در دولت محمد خاتمی به عنوان یکی از کاندیدای مطرح در انتخابات در گفتگو با مهر، به تشریح مواضع خود در باره فضای سیاسی کشور پرداخت .

مشاور دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه همه تندروها در مقام قضاوت، خود را مظلوم و طرف مقابلشان را ظالم می دانند، تصریح کرد: اصلاح طلبی به معنی سخنرانی و صدور بیانیه و سر دادن شعار به سبک دشمنان قسم خورده این ملت که در خارج از مرزها سالهاست به خیال باطلشان منتظر سقوط ما نشسته اند، نیست، عنوان صحیح این کار نوکری بیگانه کردن است نه اصلاح طلبی.

وی ادامه داد: اصلاحات اگر معتقد به حضور فعال و مثبت دین در همه شؤن و عرصه های زندگی خصوصی و حیات اجتماعی ما نباشد بیگانه است؛ اصلاحات اگر دین را منادی واقعی آزادی و دموکراسی و عدالت حاکمیت انسان بر سرنوشت خود نشناسد و جمهوری اسلامی ایران را مظهر آن نداند، بیگانه است.

شریعتمداری با تاکید براینکه هیچ کشوری از دنیا به کسانیکه در قول و عمل با اساس نظام حاکم مخالف باشند اجازه رسیدن به قدرت نخواهند داد، گفت: مگر حاکمیت دارای عقل نباشد که اجازه دهد این چنین افرادی که از اساس مخالفند به قدرت دست یابد و کدام مهد دموکراسی را می توان یافت که اینچنین کرده باشند .

وزیر سابق بازرگانی در دولت محمد خاتمی با بیان اینکه اصلاحاتی که قانون اساسی کشور را با همین قواره به رسمیت نشناسد و بر آن پا نفشارد اصلاحات نیست، افزود: همچنان که اصولگرایی که اصل حاکمیت مردم و مردم سالاری سازگار با دین را نه در شعار بلکه در عمل پاسداری نکند نمی تواند داعیه پیروی از خط امام و مقام معظم رهبری و اصولگرایی را داشته باشد..



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved