آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 18 December

چشم پاستور به مرغ آمريکايی

روزنامه مردمسالاری: درگير‌ واگير رابطه تهران و واشنگتن، يک روزنامه پرتيراژ نيمه دولتي براي «جناب آقاي باراک اوباما» به صورت مستقيم پيام تسليت منتشر کرد که در نوع خود منحصر به فرد است. گويا ضرب‌‌المثل‌‌هاي پارسي ريشه در عملکرد و منش گروهي از ما ايرانيان دارد. براي پاستور ، مرغ نيوتاون غاز است که اين چنين دو موضع‌گيري در مورد يک تراژدي در قلب دشمن ايران اسلامي اتخاذ شده است ولي در مورد مسائل داخل سرزمين پارس يا با سانسور برخورد مي‌شود يا با بي‌تفاوتي برخورد مي‌شود.

بايد به مدافعين اين برخورد متذکر شد، مردم در همه جاي دنيا مي‌خواهند و توقع دارند دردهاي جامعه و خود را از زبان مسوولين بشنوند. طرح معظلات جامعه از تريبون‌ مسوولين نظام و رسانه‌هاي داخل نه تنها به حيثيت نظام لطمه نمي‌زند بلکه اولا اعتماد افکار عمومي را جلب کرده و ثانيا بحث هدايت افکار عمومي از داخل به خوبي انجام مي‌گيرد. سانسور و طرح نشدن اتفاقات در داخل باعث اعتماد به رسانه‌هاي خارج‌نشيني مي‌شود که هدايت افکار عمومي عليه داخل را در پيش مي‌گيرند.

دولتمرداني که سرگرم جدل‌هاي سياسي شده‌اند و از مردم دور شده‌اند نه تنها به حيثيت خود لطمه مي‌زنند بلکه به کليت نظام جمهوري اسلامي ضربه وارد مي‌کنند موضوعي که در طولاني مدت مي‌تواند تبعات بدي براي جامعه در پي داشته باشد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved