آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 15 December

باند موتلفه: برخی در سینما از کفار سفارش می‌گیرند

دبیر‌کل باند فاشیستی موتلفه اسلامی: برخی در سینما از کفار سفارش می‌گیرند

هفته نامه شما: محمد نبی حبیبی دبیر‌کل حزب موتلفه اسلامی خود در خصوص اعتراضات مردم در خصوص اکران برخی فیلم‌هایی که با سبک زندگی، اخلاق اسلامی، فرهنگ ایران و مصالح کشور فعالیت دارد اظهار داشت: من تأسف شدید خود را از مضامینی که این نوع فیلم‌ها برای سیاه‌نمایی در ایران کنونی ساخته می‌شود اعلام می‌دارم.
وی با اشاره به تولید آثار فاخر سینمایی و تلویزیونی در ایران پس از انقلاب تاکید کرد: ما در تولید آثار سینمایی و تلویزیونی پس از انقلاب به رکورد‌های جهانی نزدیک شده‌ایم. آثاری که در ایران تولید می‌شود آثار فوق‌العاده ماندگاری است و هنرمندان زیادی داریم که باید دست آنها را در تولید آثار دینی و انقلابی بوسید.
وی افزود: تولید یک یا دو اثر در سایه غفلت نهاد‌های مسئول را نباید به حساب هنرمندان کشور گذاشت. کسانی هستند که تولیدات آنها به اصطلاح برای آن طرف آب است.
حبیبی ادامه داد: آنها از کفار و منافقین سفارش می‌گیرند که انقلاب را مشوش و زندگی مردم را سیاه نشان دهند. آنها باید روزی در برابر خدا و مردم ظاهر شوند و دلیل سیاه‌نمایی‌های خود را پاسخ دهند.
وی تاکید کرد: ما کسانی را هنرمند واقعی می‌دانیم که وقتی دوربین به دست می‌گیرند و می‌گویند نور، دنبال نور الهی هستند وقتی می‌گویند صدا، صدای واقعی مردم را می‌خواهند بازگو کنند و وقتی می‌گویند حرکت، حرکت واقعی تاریخ را می‌خواهند ترسیم کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved