آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 14 December

ايران اسلامی؛ توهم زدم، بچه هايم را سر بريدم

تشريح جزئيات يک جنايت هولناک

خبرگزاري آريا- فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسائي و دستگيري متهم به قتل که با مصرف مواد مخدر شيشه سه نفر از اعضاي خانواده اش را به قتل رسانده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگارآريا درمازندران، سرهنگ نورا... ملکي در گفتگوباخبرنگاران رسانه با اعلام اين خبر به تشريح جزيئات اين جنايت هولناک پرداخت.
وي تصريح کرد:در بامداد روز دوشنبه 20 آذرماه سال جاري در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان مبني بر وقوع قتل در يکي از محلات،موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهرافزود: ماموران با تشکيل اکيپ ويژه بررسي قتل به صحنه جنايت عزيمت و در بررسي هاي اوليه با جنازه غرق در خون سه نفر از اعضاي يک خانواده شامل زني 30 ساله به همراه دو فرزند سه ساله و دو ساله اش مواجه شده اند.
سرهنگ ملکي خاطر نشان کرد:ماموران در ادامه با انجام اقدامات ويژه پليسي در کمتر از چند دقيقه پدر خانواده به نام"م - پ"32 ساله را که با لباس خونين در نزديکي محل جنايت حضور داشته، بعنوان مظنون اصلي به قتل دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر افزود:اين فرد که داراي سوابق متعدد کيفري ا ز جمله نزاع و درگيري وسرقت بوده در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به قتل اعضاي خانواده اش اعتراف و اظهار داشت:هيچگونه مشکلي با خانواده ام نداشتم اما پس از مصرف مواد مخدر شيشه و ايجاد اختلالات رواني و توهم دست به اين جنايت هولناک زدم.
ملکي اضافه کرد:متهم در ادامه تحقيقات با حضور بازپرس ويژه صحنه قتل را تشريح و با توجه به عمق فاجعه موضوع در دست بررسي بيشتر قرار دارد.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر : با هشدار به خانواده ها در تشريح برخي عوارض سوء مصرف مواد مخدر صنعتي اشاره کرد و عنوان داشت:آسيب مغزي ايجاد شده توسط شيشه مشابه تغييرات ايجاد شده در بيماري آلزايمر، سکته مغزي و صرع مي‌باشد.
وي افزود:ازدست دادن حافظه،بي‌قراري،بي‌خوابي شديد،اختلال در قدرت بينايي،اختلالات اخلاقي،رفتارهاي خشونت‌آميز غير قابل کنترل،خشكى دهان،پوسيدگي شديد دندان‌ها و ده ها عارضه جسمي و روحي ديگر از اثرات زيانبار مصرف مواد مخدرشيشه است.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر درپايان، خطاب به خانواده ها و جوانان هشدار داد:همواره مراقب خود و اعضاي خانواده باشند تا در دام اين بلاي خانمانسوز گرفتار نشوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved