آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 11 December

هاشمی بدنبال میدان جایگزین رفسنجان

پس از شکست طرح انتخاباتی جریان هاشمی در رفسنجان، اینبار گزارشات خبرنگار بی باک از تلاش این جریان برای میدان جایگزینی به منظور تحرکات جدید انتخاباتی حکایت دارد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، چندی پیش هاشمی رفسنجانی سعی داشت تا طی یک سفر تبلیغاتی به زادگاهش، زنگ آغاز برنامه های انتخاباتی خود را به صدا در آورد که این پروژه به شکست انجامید.

در آن ایام و در حالیکه اداره‌ کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را تکذیب کرد ، خبرنگار " بی باک" از رفسنجان تصاویر و اسنادی را منتشر کرد که علاوه بر روشنگری نسبت به اصل ماجرا، بازتاب فراوانی در سطح رسانه های مطرح کشور داشت.

بر اساس گزارش بی باک، هاشمی رفسنجانی به همراه سید حسن خمینی و تنی چند از اصلاح طلبان، قصد سفر به رفسنجان را داشتند تا با رپرتاژی تبلیغاتی از زادگاه رئیس مجمع تشخیص مصلحت استارت برنامه های انتخاباتی این جریان را بزنند اما بصیرت و هوشیاری جوانان انقلابی رفسنجان منجر به شکست این طرح گردید و جریان هاشمی چاره ای جزء لغو این سفر برای خود ندید.

حال گزارشات حاکی است که تلاش جریان هاشمی برای مطرح کردن چند گزینه متفاوت از گروه های مختلف برای ورود به عرصه کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست جمهوری و برنامه ریزی مراسمی دیگر برای حضور در اجتماع به ظاهر عمومی و گزینشی دانشجویی به منظور به صدا در آوردن زنگ انتخاباتی جریان خود، وارد فاز جدیدی شده است.

یک چهره مشهور و با نفوذ در بین نمایندگان مجلس، یکی از چهره های راست سنتی، یک روحانی طمع شکست چشیده و تعدادی از چهره های اصلاح طلب همگی در لیستی قرار دارند که محوریت حرکت آنان بر حول منافع و خواست و سیاست های آقای هاشمی خواهد بود.

دیدار احتمالی هفته آینده جریان هاشمی رفسنجانی با سید حسن خمینی نیز در همین راستا تعریف شده است اگرچه نوه امام (ره) تا کنون به خواست طراحان این سناریو پاسخ منفی داده است اما به نظر می آید که این دیدار قریب الوقوع، بیش از گذشته رنگ لباس کاندیدای اصلاح طلبان و جریان هاشمی را مشخص نماید.

بنابر شنیده ها، جریان هاشمی سعی در چند قطبی کردن انتخابات آتی ریاست جمهوری دارد که در هر سمت و سوی این رقابت، کاندیدایی از هاشمی بر صندلی های رنگی تکیه داده است. رنگهایی که همگی در نهایت به حوضی واحد ریخته خواهند شد.

اما جبهه نیروهای انقلاب بعنوان قطب اصلی مقابل جریان هاشمی، این روزها بسیار دقیق و عمیق تحرکات این جریان را تحت نظر قرار داده است و سعی دارد تا با شناسایی و معرفی کاندیدای اصلی و نفوذی هاشمی رفسنجانی در گروه های مختلف بویژه جریان اصولگرایی، بار دیگر آسمان آرزوهای پیر سیاسی ایران را پریشان نماید.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved