آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 09 December

نماینده ولی‌فقیه: مذاکره با آمریکا به معنی تسلیم شدن است

ایسنا: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: مذاکره با حکومت فعلی آمریکا معنایی جز تسلیم شدن در برابر دشمن قسم خورده نظام اسلامی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صداقت در اجتماع فرزندان و همسران دانشجوی کارکنان نیروی دریایی سپاه، با اشاره به طرح موضوع مذاکره با آمریکا گفت: با استناد به پیشینه خط مشی سیاسی آمریکا در قبال ایران، مذاکره با حکومت فعلی آمریکا معنایی جز تسلیم شدن در برابر دشمن قسم خورده نظام اسلامی ندارد و مفهوم آن همسویی با جریان ظالمانه حاکم بر مناسبات جهانی است.

وی با بیان اینکه "آنچه همیشه برای آمریکا مهم بوده، منافع یکجانبه خودش بوده است"، خاطرنشان کرد: آمریکا در ایران همواره به دنبال حاکم کردن حکومتی بوده است که منافعش را تأمین کند. کارنامه حکومت آمریکا مملو از جنگ، خونریزی، سلطه‌طلبی و زیاده‌خواهی است.

صداقت با اشاره به تصور برخی سیاسیون که گمان می‌کنند مذاکره با آمریکا زمینه‌ساز رفع برخی مشکلات است، تاکید کرد: امروز وضع رژیم‌هایی که دست و پا بسته نوکر آمریکا هستند، سند گویایی است که نوکری آمریکا نیز نمی‌تواند ضامن رشد و پیشرفت و رفع مشکلات باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به تعبیر امام خمینی(ره) که آمریکا را شیطان بزرگ خواند، افزود: مذاکره با نظامی که مصداق عینی ترور، جنایت، سلطه‌طلبی، زیاده‌خواهی و رواج فساد و ابتذال است، به معنی عقب‌نشینی از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved