آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 13 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 03 December

کاندیدای نهایی جبهه اصلاحات چه کسی است؟

به گزارش آخرین نیوز، عارف معاون اول سید محمد خاتمی فعالیت های انتخاباتی خود را با راه اندازی ستادها و انتشار یک روزنامه، رسماً آغاز کرده است.

خبرنگار انتخاب کسب اطلاع کرد،وی با تعدادی از چهره های سرشناس اصلاحات و اصولگرا نیز دیدار داشته است.

عارف که کمتر اهل گفت و گو و سخنرانی است ، قرار است طی هفته های آتی، سفرهای استانی خود را آغاز کند.

همچنین شنیده شده، روزنامه بهار که از روز گذشته بر روی دکه های روزنامه فروشی آمد، توسط معاون اول سید محمد خاتمی خریداری شده و از این پس، به عنوان تریبون اصلی وی فعالیت خواهد کرد. بهار تاکنون سه بار توسط دستگاه قضایی توقیف شده و اکنون برای دوره چهارم منتشر می شود.

عارف که به «سکوت» مشهور است و با وجود 4 سال معاون اولی دولت دوم خاتمی، از افراطیون جبهه اصلاحات دل خوشی ندارد ، از دیگر سو، رابطه بدی با اصولگرایان ندارد و حتی در روزهای نخست ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در سال 84، قرار بود معاون اول احمدی نژاد شود، اما برخی اتفاقات مانع این انتصاب شد.

وی در آخرین گفت و گوی خود، از احتمال ائتلاف با اصولگرایان سخن گفته و در عین حال گفته است «توبه فرمایان بگویند برای چه چیز اصلاح طلبان باید توبه کنند»

از سوی دیگر، برخی اصلاح طلبان چندان تمایلی به حضور او در قامت کاندیدای ریاست جمهوری ندارند. چندی پیش ، قدرت علیخانی مشاور پارلمانی آیت الله هاشمی رییس مجمع تشخیص می گوید «آقای عارف خودشان برای ورود به عرصه انتخابات تصمیم گرفته و جبهه اصلاحات بر روی افراد دیگری تمرکز دارد»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved