آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 9 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 29 November

تیم فوتبال سوریه بازی‌های خود را در ایران برگزار می‌کند

تیم ملی سوریه بازی‌های خانگی خود در مسابقات انتخابی جام ملت‌ها را در ایران برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایران به مالزی؛ رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در گفت‌وگو با خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر گفت: «به دلیل شرایط موجود در سوریه، بازی‌های خانگی تیم ملی ما در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا، در ایران برگزار خواهد شد و ما در كشور شما میزبان حریفانمان هستیم.»
تیم ملی سوریه در رقابت‌های انتخابی جام ملت‌ها با اردن و عمان هم گروه است. آن‌ها می‌خواهند در صورت امكان، مسابقات خانگی خود را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار كنند. رئیس فدراسیون فوتبال سوریه می‌گوید: «ما علاقه‌مندیم كه مسابقاتمان را در ورزشگاه آزادی تهران برگزار كنیم، اما در صورتی كه نتوانستیم در این ورزشگاه میزبان حریفان باشیم، به كرج می‌رویم و آنجا میزبان حریفانمان خواهیم بود.»
فدراسیون فوتبال ایران به سوریه‌ای‌ها مجوز برگزاری مسابقات خانگی‌شان در ایران را داده است. رئیس فدراسیون فوتبال سوریه در پاسخ به این سوال كه چرا مجبورند مسابقات خانگی خود را در كشوری دیگر برگزار كنند می‌گوید: «در سوریه همه چیز خوب است اما چون كنفدراسیون فوتبال آسیا از ما خواسته كه مسابقاتمان را در كشوری دیگر برگزار كنیم، می‌خواهیم به جای دمشق در تهران میزبان حریفان باشیم.»
پیش از این، زمانی كه در عراق جنگ بود، مسابقات خانگی تیم ملی این كشور در اردن برگزار می‌شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved