آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 آذر ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 28 November

رد صلاحیت شخصی که از عربستان پول گرفته

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شخصی که تا دیروز با پادشاه منفور عربستان در مورد رئیس جمهور شدن خود مشاوره زده و پول گرفته به طور قطع صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد.

به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی که در برنامه زنده «دو نیم ساعت» شبکه خبر سخن می‌گفت، در مورد فعالیت‌های سیاسی بسیج گفت: سیاست یکی از ابعاد زندگی انسان است و اگر یک بسیجی به عنوان یک انسان نخواهد وارد عرصه سیاسی شود، یکی از ابعاد وجودی خود را منکر شده است.

سردار نقدی تأکید کرد: بسیج در مورد سیاست، در چارچوب کلی نظام حرکت می‌کند و در عرصه‌هایی که مرزبندی انقلاب و ضدانقلاب به وجود می‌آید به طور جد وارد می‌شود. اما در سیاست‌های داخلی دخالتی ندارد.

وی اضافه کرد: در مورد مذاکره با آمریکا وقتی مقام معظم رهبری می‌فرماید ما با آمریکا مذاکره‌ای نداریم، بسیج جلوی کسانی که حرف از رابطه و سازش می‌زنند، می‌ایستد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید براینکه در فتنه سال 88 مرزبندی‌های دوست و دشمن مطرح بود، گفت: در حادثه فتنه، خطر بزرگی را از کنار گوش خود گذراندیم.

وی همچنین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: شخصی که تا دیروز با پادشاه منفور عربستان در مورد رئیس جمهور شدن خود مشاوره زده و پول گرفته و یا مسئول دفترش از شاه جنایتکار بحرین پول دریافت کرده است و امروز نیز قصد کاندیداتوری دارد یا او را معرفی می کنند، باید بداند به طور قطع صلاحیت نامزدی در انتخابات را ندارد.

سردار نقدی تأکید کرد: اگر روزی ما بنی‌صدر را به دلیل عدم کفایت سیاسی عزل کردیم امروز این اشخاص 10 برابر کفایت سیاسی‌شان بدتر از بنی‌صدر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری بسیج، سیاسی است اما سیاست‌زده نیست و ما نیز حد متعارفی از کار سیاسی را در بسیج تعریف کردیم ولی چون آحاد بسیجیان، از مردم هستند بنابراین طبیعی است در بین مردم اختلاف‌نظر انتخاباتی وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: غربی‌ها آرام آرام به دنبال این هستند که سرتاپای ما را غرب‌زده کنند اما ما نباید زیر بار این سبک‌های غربی برویم چراکه خود سبک زندگی بسیجی که الگویی جهادی است یک سبک خوب زندگی اسلامی است که در آن رفاقت، صداقت و اخلاص جریان دارد.

سردار نقدی در مورد امر به معروف و نهی از منکر نیز گفت که ما باید در این امر ابتدا نرم با افراد صحبت کنیم نه اینکه یکباره به سراغ ابزار سخت برویم و اگر دیدیم که فردی به نصحیت و پند و اندرز گوش فرا نمی‌دهد در آن هنگام از ابزارهای حکومتی استفاده و آنها را به دستگاه‌ها معرفی کنیم اما اولویت با روش ارشادی و ایجابی است که این کار شروع شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: در یک جلسه‌ای که در یکی از مساجد تهرانپارس بسیجیان با مردم برگزار کردند در مورد ماهواره و برنامه‌های غربی‌ها توضیح و شرح دادند و همین موضوع سبب شد که مردم 175 گیرنده خود را خودشان به ما تحویل دهند و این نشانه بحث و سخنان ارشادی با مردم است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved