آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 30 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 20 November

اسرائیل؛ برخورد شدید مجلس با سازمان میراث فرهنگی

خبرگزاری میراث فرهنگی – گروه مجلس: به گفته یک عضو فراکسیون گردشگری، مجلس به انتشار نقشه و نام جعلی رژیم صهیونیستی در فصلنامه سازمان میراث فرهنگی واکنش شدیدی نشان خواهد داد و برخورد شدیدی با این سازمان خواهد داشت.

«عابد فتاحی»، نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به استفاده نام جعلی اسرائیل در فصل نامه سازمان میراث فرهنگی به خبرگزاری CHN می گوید: به نظر می رسد در برخی سازمان ها مثل سازمان میراث فرهنگی عده ای به دنبال مختل کردن امنیت هستند. یعنی کار این عده این است که حساسیت ایجاد کنند.

او با اشاره به استفاده برخی نشریات خارجی از نام جعلی خلیج به جای خلیج فارس، تصریح می کند: ما خودمان بارها به این موضوع واکنش های تندی نشان داده ایم و حالا چطور یک سازمان زیر نظر ریاست جمهوری از نام جعلی اسرائیل به جای رژیم صهیونیستی استفاده کرده است؟ این موضوع به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس نهم در ادامه تاکید می کند: استفاده از چنین اسامی و نقشه های جعلی در نشریه سازمان میراث فرهنگی قابل پذیرش نیست. آن هم در شرایطی که این رژیم معجول مردم مظلوم غزه را هدف حملات شدید خود قرار داده است و در روزهای اخیر مردم بسیاری در این منطقه شهید شده اند. این موضوع شوخی بردار نیست.

فتاحی درباره واکنش مجلس به این موضوع گفت: بدون شک مجلس واکنش شدیدی به این موضوع خواهد داشت و رئیس سازمان میراث فرهنگی برای ارائه توضیحات در این باره به مجلس فرا خوانده خواهد شد. ما در سوگ انسان های مظلوم غزه هستیم. نمی‌توانیم در برابر چنین اتفاقی بی توجه باشیم و من فکر می کنم مجلس واکنش شدیدی به این موضوع نشان خواهد داد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved