آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 29 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Monday 19 November

هیچ نشانه‌ای از تسلیم رژیم تهران دیده نمی‌شود

ایسنا: به گزارش رویترز وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه درباره برنامه هسته‌یی ایران پس از انتشار گزارش اخیر آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره این برنامه مذاکره می‌کنند.

در عین حال قرار است کاترین اشتون، رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه میزبان نشست نمایندگان گروه موسوم به 1+5 (آمریکا، فرانسه، انگلیس، روسیه ، چین و آلمان) در بروکسل باشد.


نشانه‌ای از تسلیم رژیم تهران دیده نمی‌شود

ایران هیچ نرمشی در برابر فشارها نشان نداده است. در عوض اطلاعات موجود حاکی از ادامه پیشرفت های ایران در زمینه فعالیت های هسته ای است.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار این مطلب گزارش داد: ایران هیچ نشانه ای مبنی بر پذیرش فشارهای غرب از خود نشان نداده است.

در عوض تحلیلگران اطلاعاتی نشانه هایی از ادامه پیشروی در تأسیسات غنی سازی اورانیوم می بینند و هیچ نرمشی از جانب رهبری ایران، آیت الله خامنه ای، که حرف نهایی را در مورد مسئله هسته ای می زند، دیده نمی شود.

این روزنامه افزود: یک نماینده اروپایی به شرط فاش نشدن نامش می گوید «به نظر نمی رسد ایرانی ها خواستار سازش باشند. مقداری تکان خورده اند که آن هم به خاطر فشار تحریم هاست. اما هیچ اطلاعاتی مبنی بر تغییر آن ها به دست ما نرسیده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved