آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 24 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 14 November

گفتگو با آمریکا؛ اعتراض حزب اللهی ها به لاریجانی‌

دیگربان: روح‌الله مهدوی یکی از لباس شخصی‌های فعال در «باشگاه خبرنگاران جوان» مدت‌هاست در شبکه‌های اجتماعی٬ انتقاد‌ها و حملات معناداری متوجه برادران لاریجانی می‌کند.

آقای مهدوی که در سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» مسئولیت پرونده سازی علیه فعالان فرهنگی٬ مدنی٬ سیاسی و رسانه‌ای را برعهده دارد در یک هفته گذشته به صف منتقدان برادران لاریجانی پیوسته است.

وی هفته گذشته از سکوت در برابر این گفته محمدجواد لاریجانی که اگر «مصلحت باشد با آمریکا در قعر جهنم» مذاکره خواهد شد٬ انتقاد کرده است.

مهدوی در واکنش به گفته لاریجانی این پرسش را مطرح کرده که «چرا وقتی برادر لاریجانی این‌طور واضح دم از احتمال رابطه با آمریکا می‌زنه کسی نمی‌ریزه سرش؟»

این لباس شخصی فعال در فضای مجازی روز سه‌شنبه (۲۳ آبان) نیز در واکنش به صدور حکم تبرئه منصور ارضی٬ مقام‌های قوه قضائیه را «تحت تاثیر» این مداح معرفی کرده است.

دادگاه انقلاب تهران روز گذشته منصور ارضی را از اتهام تهدید به قتل اسفندیار رحیم‌ مشایی تبرئه کرده و برای سعید حدادیان به اتهام توهین به مقام‌های دولتی پنجاه هزار تومان جریمه نقدی در نظر گرفته است.

روح‌الله مهدوی در واکنش به صدور این حکم نوشته است: «وقتی فلان مسئول ارشد قضایی پامنبری فلان مداح باشه بیشتر از این حکم هم انتظاری نیست.»

وی همچنین اضافه کرده «یعنی ما هم از فردا هر مسئولی رو تهدید به مرگ کنیم یا فحشش بدیم تبرئمون می‌کنن یا ‌‌نهایت ۵۰ هزار تومن جریمه٬ یا که چی؟»

حملات و انتقاد‌های این «سرباز جنگ نرم» در شبکه‌های اجتماعی به برادران لاریجانی با مصونیتی که وی از سوی سپاه پاسداران دارد صورت می‌گیرد.

در یک سال گذشته بسیاری از فعالان رسانه‌ای حزب‌الله در فضای مجازی به خاطر طرح انتقاد‌هایی علیه برادران لاریجانی دستگیر و محاکمه شده‌اند و بر اثر این برخورد‌ها انتقاد‌ها از لاریجانی‌ها به حداقل رسیده است.

روح‌الله مهدوی در اظهارنظر دیگری به طور تلویحی محمود احمدی‌نژاد را متهم به فساد مالی کرده و نوشته است: «این دیگه ثابت شده چهار ساله دوم رئیس جمهور٬ بعضیا راه و چاه خوردن دستشون می‌اد خدا رو هم دیگه بنده نیستن.»

وی همچنین نوشته است: «باید دوره ریاست جمهوری هر رئیس جمهور چهار ساله باشه نه بیشتر. اینطوری گندش کمتر در می‌اد.»

حملات مهدوی علیه برادران لاریجانی پس از جدی شدن بحث نامزدی علی لاریجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری٬ آغاز شده است.

علی لاریجانی فعالیت‌های انتخاباتی خود را از مدت‌ها پیش با انجام سفر‌های متعدد داخلی آغاز کرده است و به نظر می‌رسد دور جدید تخریب‌ها علیه وی در شبکه‌های اجتماعی از سر گرفته شده باشد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved