آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 22 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Monday 12 November

ستار بهشتی؛ داستان سرایی دادستان کل رژیم

خبرگزاري آريا - سخنگوي قوه قضائيه با اشاره به موضوع فوت ستار بهشتي گفت : متوفي در مدتي که در زندان اوين بود اظهار مي کند احساس خستگي و کوفتگي دارم و قلبم سنگين است .
به گزارش خبرگزاري آريا ، محسني اژه اي افزود: بعد از اظهارات متهم، وي به بهداري اوين منتقل مي شود و مورد معاينه قرار مي گيرد که پزشک اعلام مي کند علائم خاصي مشاهده نمي شود اما براي احتياط قرص قلب به متهم داده و اعلام مي شودکه مصرف اين قرص ها خوب است اما پزشک معالج در ادامه توصيه مي کند که متخصص اعصاب نيز بيمار را معاينه کند.
محسني اژه اي گفت: بعد از آن متهم از بهداري مرخص و تحويل پليس مي شود.
وي افزود: پزشکي قانوني نيز نظر مفصلي را درباره فوت متهم و کالبدشکافي وي داده که در اين نظريه آمده است حدودا چند ساعت پيش فوت کرده و همچنين وزن و سنش ذکر شده است.
سخنگوي قوه قضائيه اضافه کرد: در نظريه پزشکي قانوني ذکر شده است که پنج علامت کبودي وجود دارد که يکي در ساق پا ، يکي در دست ، يکي در پشت کتف و همچنين کبودي ديگر در ران مشاهده مي شود اما آثار شکستگي خاصي وجود ندارد و چيزي از نظر ظاهري ديده نمي شود.
محسني اژه اي گفت:‌ در نظريه پزشکي قانوني بعد از کالبدشکافي نهايي به صورت ريز نوشته شده است که جمجمه سالم است و خونمردگي مشاهده نمي شود که همه آنها با تمام جزئيات ذکر شده است و هيچ چيز غيرمعمول از جمله شکستگي و خون مردگي در سر و صورت مشاهده نمي شود.
سخنگوي قوه قضائيه گفت: همانطور که در گزارش پزشکي نيزآمده است هيچ مورد مشکوکي و خلافي اعم از شکستگي و خونمردگي وجود ندارد اما براي اعلام نظرقطعي و علت تامه فوت بايد چند کار ديگر صورت گيرد و آزمايش سم شناسي ، آزمايش کبد انجام گيرد که براساس اعلام پزشکي قانوني اين آزمايش ها نيز از يک ماه تا 45 روز زمان مي برد که ما تاکيد کرده ايم زودتر نتيجه اين آزمايش ها را به ما بدهند.
وي افزود: درباره سم شناسي نيز به صورت شفاهي اعلام شده است که مورد مشکوکي نداشتيم و در اينده بقيه را نيز شرح مي دهيم.
محسني اژه اي در ادامه گفت: البته اين سوال مطرح مي شود که آيا متوفي ناراحتي قلبي و يا مريضي خاصي داشته است يا خير که بايد در اين خصوص تحقيق و مشخص شود اما اينکه وي چه مدت در زندان اوين بوده است همانطورکه گفته ام از ساعت 16،20 دقيقه روز دهم وارد زندان شده و فردا حدود ساعت 11 براي ادامه تحقيقات در اختيار پليس فتا قرارگرفته و طبق اعلام پليس حدود ساعت 12 روز سيزدهم نيز فوت کرده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved