آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 31 October

زاهدان؛ استانی که هيچ چيز ندارد

نماينده زاهدان گفت: علي‌رغم مصوبه دولت هنوز پروژه گاز رساني به شهر زاهدان عملياتي نشده است.

ناصر کاشاني در گفت‌و‌گو با ايلنا تصريح کرد: هيات دولت در طول سفرهاي خود به استان سيستان و بلوچستان پروژه‌هاي بسياري از خرد و کلان را به تصويب رسانده است اما مهم‌ترين مصوبه‌هاي هيات دولت در اين استان هنوز اجرايي نشده است.

وي بابيان اين مطلب که زاهدان تنها شهري از مراکز استان در ايران است که هنوز به خانه‌هاي اين شهر لوله کشي گاز شهري ورود پيدا نکرده است افزود: در سفر رئيس‌جمهور قرار شد تا گازشهري به منازل از ايرانشهر به زاهدان آورده شود ولي هنوز اين مصوبه در استان سيستان‌و‌بلوچستان اجرايي نشده است و مردم مجبور هستند سيلندرها‌ي 11 کليويي را بر دوش خود حمل کنند. عضو کميسيون اجتماعي مجلس خاطر نشان کرد: احداث راه آهن زاهدان ـ بم از ديگر مصوبه‌هاي کلان رياست جمهوري بوده که تاکنون تنها 40 درصد اين پروژه اجرايي شده است.

نماينده زاهدان بيان کرد: با توجه به اينکه مردم استان سيستان‌و‌بلوچستان 15 الي 16 سال خشکسالي داشته‌اند و در حال حاضر نيز با مشکلات عديده مواجه هستند لذا براي رفع بيکاري در اين استان محروم هنوز يک کارخانه در اين استان وجود ندارد تا مردم بتوانند مشغول به کار شوند.

کاشاني گفت: با توجه به اينکه در استان سيستان و بلوچستان پتانسيل‌هاي مناسبي اعم از معادن و نيروي کار وجود دارد ولي هنوز هيچ اقدامي در اين زمينه از سوي هيات دولت انجام نگرفته است.

وي اظهار کرد: در سفر استاني رئيس‌جمهور به سيستان‌و‌بلو چستان قرار بر اين شد تا جاده ترانزيت استان از چابهارـ مي‌لک ترميم و احداث شود ولي تا کنون هنوز در اين زمينه اقدامي صورت نگرفته است.

نماينده زاهدان گفت: بعيد است که احمدي‌نژاد بتواند در اين مدت باقي‌مانده از دولت دهم حتي در قالب مهر ماندگار پروژه‌ها را در اين استان اجرايي کند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved