آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 30 October

آغاز رزمایش بزرگ ارتش در غرب کشور

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز رزمایش عملیات متحرک هوایی ارتش در غرب کشور با نام ˈ خیبر ˈ خبر داد.

امیر سرتیپ دوم سیدعلی محرابی در گفتگو با ایرنا افزود: مرحله اول این رزمایش روز گذشته آغاز و صبح امروز نیز مرحله دوم آن در منطقه عمومی ˈامامیهˈ شهرستان سرپل ذهاب با حضور نیروهای هوانیروز و تیپ 55 هوابرد استان فارس آغاز شد.

وی اظهار کرد: مرحله سوم این رزمایش هم با حضور نیروی هوایی و یگان‌ های هوانیروز ارتش در محور سرپل ذهاب به قصرشیرین و مرحله پایانی رزمایش نیز فردا ( چهارشنبه) در منطقه عمومی گیلانغرب برگزار می شود.

وی گفت: این رزمایش به منظور نمایش اقتدار نیروهای مسلح، عملیاتی کردن آموزش ‌ها و افزایش مهارت‌ های فردی و یگانی، در حال برگزاری است.

امیر سرتیپ محرابی گفت: در این رزمایش بالگردها و هواپیماهای هوانیروز برای جابجایی نیروهای هوابرد به صورت متحرک و واکنش سریع وارد منطقه شدند.

وی اضافه کرد: از دیگر اهداف برگزاری رزمایش خیبر، نمایش گوشه ای از توانمندیها، اقتدار، ایمان و قدرت بازدارندگی نیروهای دلیرمرد ارتش در مقابله با هرگونه تهدید احتمالی، ارتقای توان ارایه قابلیت ‌های بازدارندگی و ارتقای آمادگی رزمی یگان‌های هوابرد در اجرای عملیات‌ های کنش و واکنش سریع است.

معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در این رزمایش بخشی از امکانات نیروی زمینی، نیروی هوایی و یگان ‌های هوانیروز ارتش بکارگیری شده است که سرعت جابجایی یگان ‌های واکنش عملیات سریع و متحرک هوایی در منطقه غرب مورد بررسی قرار می‌گیرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved