آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 8 آبان ماه 1391 برابر با 2012 Monday 29 October

قدرت اداره مردم در شرایط تحریم‌ها باید حفظ شود

دیگربان: غلامرضا جلالی٬ رئیس سازمان پدافند غیرعامل اعلام کرد هدف این سازمان حفظ «قدرت اداره مردم» توسط جمهوری اسلامی در شرایط تحریم‌ است.

به گزارش ایرنا٬ آقای جلالی این مطلب را روز یکشنبه (هفتم آبان) در نخستین همایش «بزرگداشت پدافند غیرعامل» که در تهران برگزار شد٬ بیان کرده است.

وی در این همایش خطاب به مسئولان پدافند عامل در استان‌ها و شهرهای ایران گفته است: «هدف ما در پدافند غیرعامل، حفظ قدرت اداره مردم در شرایط تحریم باید باشد.»

جلالی افزوده است سازمان پدافند عامل نباید اجازه دهد «فشارهای اقتصادی به مردم منتقل شود» چرا که جمهوری اسلامی در حال حاضر وارد مرحله جدیدی از «تهدید‌ها» شده است.

غلامرضا جلالی ۲۷ مهر ماه نیز تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی را «فراگیر»٬ «همه‌جانبه»٬ «تدریجی» و «متمرکز» خواند و نسبت به تاثیر آنها در افزایش‌ فشار‌های مردمی به نظام هشدار داده بود.

جلالی گفته بود: «امروز با توجه به نظریه جنگ مردم محور، تمرکز دشمن بر روی مردم و نیازهای مردم است تا با اعمال فشار بر مردم و سپس انتقال این فشار از مردم به دولت به هدف خود برسد.»

با افزایش فشار‌های اقتصادی ناشی از تحریم‌ها بر مردم٬ نظامیان و روحانیون حاکم بر ایران بار‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم از احتمال شورش‌های مردمی در شهر‌های مختلف ابراز نگرانی کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر بسیاری از این نظامیان و روحانیون در سخنرانی‌های خود از مردم خواسته‌اند «فریب دشمنان» را نخورده و در برابر فشار‌ها «مقاومت» کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved