آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 24 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 15 October

وحشت خامنه ای از وقوع ناآرامی و ریزش نیروهای رژیم

خامنه ای امروز در جمع شماری از ایادی رژیم در شیروان با ابراز وحشت از وقوع ناآرامی در کشور گفت، مسئولان کاملا مراقب باشند تا بدخواهان نتوانند آرامش موجود را بر هم بزنند.

به گزارش صدا و سیمای رژیم، خامنه ای با انتقاد از عناصر بدخواه یا غفلت زده ای که با قدرناشناسی، درصدد برهم زدن آرامش هستند، گفته است، در مدت باقیمانده تا انتخابات و در خود انتخابات، همت همه مسئولان بر حفظ آرامش و اجتناب از جنجالی شدن فضای سیاسی کشور متمرکز باشد.

خامنه ای گفته، مسئولان، سیاستمداران، تریبون داران و مدیران عرصه های گوناگون نیز کاملا مراقب باشند که با یک حرف یا عمل نسنجیده و اختلافی، موجب متلاطم شدن فضای سیاسی نشوند.

خامنه ای گفته، سردمداران آمریکا و غیر آمریکا مدام از مخالفت مردم ایران با نظام دم میزنند، آنها ظاهرا ملت ایران (ساندیس خوران) را جزو مردم ایران نمی دانند و یک موجود موهوم را، مردم ایران تصور میکنند، اما مردم، همین هایی هستند که در چند روز اخیر، حماسه آفریدند و نشان دادند که دشمن دروغ میگوید و مغرضانه قضاوت میکند.

ایشان، برخی تریبون دارهای داخلی را بعلت تکرار غافلانه حرف های دشمن مورد انتقاد قرار دادند و افزودند: این افراد، خودشان خسته شده اند اما میگویند مردم خسته اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved