آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Friday 12 October

نگرانی مرجع حکومتی از گسترش مفاسد اخلاقی

به گزارش شفقنا از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار اعضای فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، با ابراز نگرانی از گسترش مفاسد اخلاقی و آمار بالاي طلاق در جامعه افزود: متاسفانه بی حجابی و مجالس سوء در حال گسترش است علاوه بر اينكه برخی از فیلم هایی که با اجازه ارشاد منتشر می شود عجیب و غریب است.

اين مرجع تقليد با بيان اينكه اين كشور جانباز و شهيد داده تا مسائل اخلاق اسلامي و فرهنگي در آن حاكم باشد، توجه به مسائل معيشتي را هم مهم دانست و تاكيد كرد: مسائل فرهنگی و اخلاقی بسیار مهم است.

وي نیروی انتظامی را به ارائه طرحي جامع و كامل در این عرصه دعوت كرد و يادآور شد: باید طرحی جامع طراحي شود که ضمانت اجرایی داشته باشد والا کلیات درباره مسائل فرهنگی فایده ندارد.

آيت‌الله مكارم شيرازي حجاب را نيز بسیار مهم خواند و گفت: دولت بايد اصلاح وضعيت حجاب را از نهادها و ارگان های زیر مجموعه خود شروع کند و مجلس هم باید طرحی کاربردی برای مبارزه با مفاسد اخلاقی تصویب کند.

او خواستار مشاركت جمعي و استفاده از خرد جمعي براي حل اين قبيل مسائل و پشت سر گذاشتن مراحل مختلف شد و گفت: مسائل اخلاقی مورد نظر دشمن است و سرمایه گذاری زیادی در این عرصه کرده اند و ما باید بیش از هر زمانی مراقب باشیم چون مسائل فرهنگی تبدیل به مسائل سیاسی شده است.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved