آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 07 October

اشکال اساسی خاتمی عدم مرزبندی با فتنه است

اولين کاري که خاتمي بايد انجام دهد اين است که مواضع خود را در برابر فتنه روشن کند البته هنوز اين کار را نکرده است لذا يکي از اشکالات اساسي آقاي خاتمي همين مسئله است.

محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا درباره کانديداتوري سيد محمد خاتمي گفت:بنده به خاتمي توصيه مي کنم در انتخابات آينده کانديدا نشود البته ايشان مصلحت خودشان را خودشان مي دانند اما من فکر مي کنم اگر اصلاح طلبان يک چهره متعادلي که مرزشان با جريان فتنه کاملا مشخص شده باشد و در چارچوب قانون اساسي فعاليت کند معرفي كنند براي اين جريان بهتر خواهد بود.

عضو جبهه پيروان خط امام و رهبري تاکيد کرد:خاتمي مي تواند افکارش را به فرد ديگري منتقل کند در واقع بهتر است ايشان از شخص ديگري حمايت کند.وي با اشاره به اين مطلب که هر کدام از ما يک پديده ويژه اي هستيم تصريح کرد:خاتمي يک پديده ويژ ه اي است اما نظام و جريانات سياسي بايد اين پديده ها را در مجموع ديگر پديده ها بحث و بررسي کنند .

نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي درباره حضور ناطق نوري در انتخابات رياست جمهوري يازدهم نيز گفت:ناطق نوري در حال حاضر قانع نيست در انتخابات رياست جمهوري حضور پيدا کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved