آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 15 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 06 October

در باره آقازاده ای که هم خودش قاتل است هم پدرش

به گزارش رادیو آلمان، محمد نوری‌زاد، یکی از منتقدان حکومت ایران در بیست و ششمین نامه سرگشاده خود خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای به تاریخ ۱۴ مهر، انتقادات سنگینی را متوجه برخی مسئولان جمهوری اسلامی کرده است.

در بخشی از نامه نوری‌زاد درباره مجتبی خامنه‌ای، فرزند رهبر جمهوری اسلامی آمده است: «یکی از بزرگترین ایرادهای آقا مجتبای شما این بود و هست که لباس آقازادگی‌اش را به کارهای نابهنجار اطلاعاتی و امنیتی و خاصه‌گرایی آلود. بله، شاید عده‌ای بگویند این آقازاده‌ی مبسوط الید، قدرتِ پس پرده‌ی ایران است. همو که دستش به دلارهای نفتی و همه جوره‌ی سرداران فربه واگشوده است. همو که تغییرات جوّی را نیز با دستگاه‌های مخوف مهره‌ی امنیتی‌اش آقای طائب رصد می‌کند، مدیر اجرایی‌اش سردار پاسدار قالیباف است و عامل سیاسی‌اش زاکانی.»

نوری‌زاد ضمن "افشا‌گری" درباره فساد مالی برخی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی می‌نویسد: «علت پروارشدن جماعتی از خاصگان، و علت درهم پیچیدن بسیاری از امور داخلی کشور، و علت خوار و خفیف شدن قانون، ربطی به دشمنی اسرائیل و آمریکا ندارد. همه‌ی این فلاکت‌ها ناشی از قرارگرفتن بی‌خردان در مناصبی است که آن منصب‌ها به خردِ مدیران محتاج‌اند.»



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved