آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 13 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 04 October

پارازیت‌ عامل بروز سرطان و سقط جنین است

دیگربان: سایت نوپای «نامه‌نیوز» به نقل از یک پژوهش‌گر تشعشعات اعلام کرد پارازیت‌ها می‌‌تواند منجر به سقط جنین٬ معلولیت نوزادان و بروز سرطان شود.

سعید متصدی روز چهارشنبه (۱۲ مهر) به این سایت گفته است: «منابع ارسال پارازیت‌ها و شدت امواج مشخص نیست٬ در غیر این صورت پژوهش‌ها می‌توانست تاثیر این فرکانس‌ها را بر سلامت مردم اندازه‌گیری کند.»

این استاد بهداشت محیط دانشگاه شهید بهشتی افزوده است: «سرطان‌زا بودن امواج و پارازیت‌ها بر مبنای تحقیقات دقیق جهانی تائید شده است.»

وی اظهار کرده که «ارسال پارازیت‌ها می‌تواند موجب تحت‌الشعاع قرار گرفتن زنان باردار شود و در شرایط تکاملی جنین مشکلاتی ایجاد ‌کند.»

در ماه‌های اخیر برخی از پزشکان، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران نسبت به خطرات وجود امواج پارازیتی در فضای شهرهای ایران و به ویژه تهران هشدار‌های جدی داده‌اند.

ارسال پارازیت بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای، از چند سال پیش واکنش‌های فراوانی را در داخل و خارج ایران بر انگیخته و بسیاری معتقدند سپاه عامل ارسال پارازیت‌ها است.

از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ مهر) پس از بروز برخی ناآرامی‌ها در بازار تهران٬ ارسال پارازیت‌ها تشدید شده به طوری که دریافت برنامه‌های برخی شبکه‌های ماهواره‌ای غیرممکن شده است.

۳۱ امرداد ماه امسال رضا تقی‌پور٬ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با هشدار نسبت به عواقب بسیار «سوء» ارسال پارازیت‌ها اعلام کرده بود وزارت ارتباطات منشاء این پارازیت‌ها نیست.

آقای تقی‌پور گفته بود: «قطعا باید به دنبال منبع ارسال این پارازیت‌ها و شناسایی آن بود٬ زیرا آثار و عواقب بسیار سوء و متعددی در پی خواهد داشت.»

نهم مهر امسال نیز خبرگزاری ایرنا در گزارشی نوشت: «پارازیت‌ها، سقط جنین و بارداری خارج از رحم را بیش از دو برابر افزایش داده و عامل بیماری‌های ناشناخته‌اند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved