آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 9 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 30 September

جمهوری اسلامی به ۷۰ کشور سلاح صادر می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدا (ع) مشهد گفت: فرهنگیان آینده‌سازان ایران هستند که هدایت قشری عظیم را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محمد عابدی در همایش بصیرتی فرهنگیان بسیجی شهرستان بردسکن اظهار کرد: فرهنگیان آینده‌سازان ایران هستند که هدایت قشری عظیم را بر عهده دارند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حمزه سیدالشهدای مشهد افزود: امروز دشمنان، به‌وسیله ماهواره و نرم‌افزارهایی که به سادگی در دست جوانان قرار می‌گیرد، می‌خواهد آنها را با دین بیگانه کند.

وی اظهار داشت: کار شما فرهنگیان خنثی‌سازی این حرکت‌ها است.

وی گفت: در ایام دفاع مقدس، تجهیز نشده بودیم و نیاز به واردات سلاح را داشتیم، ولی امروز ایران اسلامی به برکت جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی صادر کننده سلاح به 70کشور در دنیا هستیم.

عابدی افزود: عصبانیت آمریکا و کشورهای سلطه‌گر از ایران به خاطر حضور جوانان دانشمند این سرزمین است که در همه صحنه‌های علمی هر روز یک کار جدید را انجام می‌دهند و به موفقیت‌های بزرگی نائل آمده‌اند.

وی با محکوم نمودن فیلم موهن اهانت به ساحت مقدس حضرت رسول گرامی (ص) اظهار داشت: جوانان و دانش‌آموزان را با فعالیت‌های فرهنگی و عشق به ولایت آشنا کنید و پیام شهدا را هر روز تذکر دهید.

وی بدحجابی‌های جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: نکند با این کار خون شهدای عزیز پایمال شود.

وی با یادآوری خاطرات سرداران شهید به‌ویژه شهید حاج همت گفت: شهدا زنده هستند و جامعه ما را هدایت می‌کنند.

عابدی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اینکه در سال 1404 به قدرت اول منطقه باید برسیم، افزود: الان به همت و تلاش مسئولان نظام و همراهی مردم، تحت رهبری ولی فقیه به این جایگاه رسیده‌ایم و روز به روز به موفقیت‌های بزرگتری نیز دست پیدا می‌کنیم.

وی اظهار داشت: کشور ایران به حول قوه الهی و با هدایت‌های رهبری معظم روز به روز قله‌های بزرگ را فتح می‌کند و بیداری اسلامی که در کشورهای مختلف دیده می‌شود، فریاد پیام‌های وصایای شهدای انقلاب است که گفتند تا نفس داریم یک لحظه از دفاع از کشور غافل نخواهیم بود و پیروی از امام و رهبر را تا رسیدن پرچم توحید به دست صاحب اصلی امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved