آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 3 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Monday 24 September

نماینده مجلس رژیم: کنترل گرانی از عهده دولت خارج شود

احمد علی مقیمی نائب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اعتدال، با ابراز تاسف از گرانی های موجود گفت: متاسفانه این گرانی ها به جایی رسیده که صدای مردم ، مسوولان و بزرگان دینی را در آورده و باعث ناامیدی در بین مردم شده و این موارد را نمی شود انکار کرد.

نماینده بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه هیچ کس نمی تواند گرانی ها را منکر شود گفت: گرانی های افسار گسیخته فشارهای سنگینی را بر گرده مردم وارد می کند و همین امر باعث شده تا حساسیت ها برانگیخته شود.

وی با اشاره به واکنشهای مراجع اعظام به گرانی و بیکاری گفت: مراجع تقلید امنای مردم هستند و با همه اقشار و در همه عرصه ها ارتباط داشته و در کنار مردم حضور دارند.

عضو کمیسیون عمران با اعلام اینکه مردم به دلیل مشکلات و گرانیها به مراجع متوسل شده اند گفت: این بزرگان هم فشار سنگین گرانی ها را احساس کرده و بر حسب و ظیفه شرعی که دارند، این مشکلات را به دولت گوشزد کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه باید متحد شویم و با عزم ملی به مقابله با گرانی ها بپردازیم گفت: نباید کنترل گرانی را بر عهده دولت بگذاریم زیرا تاکنون موفق نبوده است.

نماینده نکا و بهشهر تاکید کرد: تحریم ها به تنهایی عامل گرانیها نیست، بلکه ضعف مدیریت دولت و نداشتن دور اندیشی و بی توجهی به شرایطی که در حال وقوع بود، باعث گرانی و تورم شده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved