آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 2 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 23 September

مهدی رفسنجانی باید در پله‌های هواپیما بازداشت شود

وکیل خانواده هاشمی گفت: دستگاه قضایی قبلا به مهدی هاشمی اخطار نداده و قاعدتا وی نباید بازداشت شود.

به گزارش فارس، سیدمحمود علیزاده طباطبایی اظهار داشت: مهدی هاشمی به همراه فاطمه و یاسر، نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه دیگر وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شوند.

وی افزود: هیچ یک از اعضای خانواده هاشمی برای استقبال از مهدی به فرودگاه نمی‌روند و به روال طبیعی مهدی مستقیم به منزل خودش می‌رود.

وکیل مهدی هاشمی درباره احتمال بازداشت موکلش گفت: دستگاه قضایی قبلا به مهدی هاشمی اخطار نداده و قاعدتا وی نباید بازداشت شود.

علیزاده طباطبایی با تاکید بر اینکه منتظر تصمیم دستگاه قضایی در خصوص موکلش هست، متذکر شد: اگر مهدی هاشمی بازداشت نشود، صبح برای توضیح درباره مسائلی که درباره وی مطرح شده، به دادسرا می رویم.


حیثیت دستگاه قضایی در گرو برخورد با مهدی هاشمی

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه امروز حیثیت دستگاه قضا در گرو برخورد با مهدی هاشمی است، گفت: مهدی هاشمی باید در پله‌های هواپیما بازداشت شود.

حجت‌الاسلام حمید رسایی با تأکید براینکه امروز حیثیت دستگاه قضایی در گرو برخورد با مهدی هاشمی است، اظهار داشت: اگر پای مهدی هاشمی به خانه برسد دیگر امکان برخورد با وی وجود ندارد.

رسایی با بیان اینکه مهدی هاشمی برای پناهنده شدن پاسپورت خود را به انگلیس تحویل داده و در واقع بدون پاسپورت به ایران می‌آید، یادآور شد: ورود مهدی به ایران غیرقانونی است که از این‌رو باید به محض ورود مانند سایر اشخاص که چنین شرایطی دارند با وی برخورد شود.

نماینده مردم تهران افزود: اگر با مهدی برخوردی صورت نگیرد آبروی که بر اثر برخورد با فساد ۳ هزار میلیاردی تا حدودی بازگشته بود از بین خواهد رفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی از ضابطین خود همچون وزارت اطلاعات بخواهد که در پله‌های هواپیما مهدی را بازداشت کنند.





Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved