آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 1 مهر ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 22 September

آمادگی امنیتی برای بازداشت پسر رفسنجانی در فرودگاه

مهدی هاشمی بر اساس برخی گزارش ها در حالی امروز وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) می شود که بر اساس اخبار واصله بازداشت وی به محض ورود به ایران قطعی است.

جوان آنلاین: با توجه به حساسیت های عمومی به پرونده مهدی هاشمی لزوم آمادگی های امنیتی برای بازداشت وی در فرودگاه بسیار ضروری به نظر می رسد. پیش از این برخی مقامات قضایی از رسیدگی فوری به پرونده قطور مهدی هاشمی در صورت ورود به ایران خبر داده بودند.

آنگونه که برخی مقامات امنیتی به رسانه ها گفته اند، مهدی هاشمی بلافاصله بعد از بازداشت در فرودگاه امام خمینی برای رسیدگی به اتهاماتش راهی زندان خواهد شد.

مهدی هاشمی در سال ۱۳۸۸ همزمان با مطرح شدن نام وی در دادگاه متهمان فتنه ۸۸ به بهانه تحصیل و ماموریت از سوی دانشگاه آزاد از کشور خارج شد و به کشور انگلستان رفت.

در این میان با وجود برکناری عبدالله جاسبی از سمت ریاست دانشگاه آزاد و اعلام رسمی این نکته از سوی ریاست دانشگاه ازاد که وی ماموریتی از سوی این دانشگاه ندارد، مهدی هاشمی از مراجعت به کشور خودداری کرده است.

لازم به ذکر است که وی با اتهامات جدی در خصوص ایفای نقش فعال در فتنه سال ۸۸ از سوی دستگاه قضایی روبه رو است.

چه کسی منابع مالی فتنه را تامین می کرد؟

یکی از مهمترین اتهامات مهدی هاشمی تامین منابع مالی جریان فتنه است. اتهامی که اگر اثبات شود جریمه سنگینی در انتظار مهدی هاشمی خواهد بود.

امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در این باره گفته است تامین مالی جریان فتنه، برنامه ریزی فتنه و حضور در تجمعات از جمله اتهامات مهدی هاشمی است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved