آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 19 September

پاسداران: پخش فوتبال خاصیتی برای امت حزب‌الله ندارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ همه دلسوزان نظام باید فرصت خدمت را غنیمت بشمارند چرا که بزرگ‌ترین خیانت در حال حاضر فرصت‌سوزی و تاریخ‌سوزی است که عده‌ای بخواهند در این مسیر گام بردارند.

سردار جلیل بابازاده در جلسه شورای اداری استان اردبیل که در محل نمایشگاه رزمی، فرهنگی دفاع مقدس در مجتمع شورابیل اردبیل برگزار شد، با انتقاد از صدا و سیما در پخش کم برنامه در مورد ارزش‌های متعالی دوران دفاع مقدس و به جای آن پخش فوتبال و رقابت‌های کشورهای خارجی تصریح کرد: صدا و سیما در یک بی‌عدالتی فاحش سه دقیقه فیلم در مورد ایثارگری و ارزش‌های دوران دفاع مقدس پخش می‌کند در حالی که 90 دقیقه فوتبالی پخش می‌کند که گاه هیچ خاصیتی برای مردم و امت حزب‌اللهی ما ندارد.

یادگار دوران دفاع مقدس در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ما باید از عمق وجود خود در صحنه دفاع از اسلام و ارزش‌های تعریف شده 33 سال گذشته حاضر باشیم و اجازه ندهیم دشمنی که امروز در اوج ضعف و کوتاهی است آرمان و اهدافمان را دچار خدشه و خلل کند.

بابازاده در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هر حرکت افتخارآفرین ما تیری بر قلب دشمن است و ضرورت دارد در این فضای جنگ نرم طوری حرکت کنیم تا توطئه دشمن را که بدون کشتار و جنگ و ستیز می‌خواهد اهدافش را پیاده کند، ناکام مانده و به هدفش نرسد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved