آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 18 September

محدودیت حضور رسانه ای احمدی نژاد در نيويورک

رسالت: معاون رئيس جمهور در امور قانون اساسي با اشاره به در پيش بودن سفر محمود احمدي نژاد به سازمان ملل متحد گفت : اخباري داريم که نشان مي دهد دشمنان در حال تلاش براي ايجاد محدوديت هاي رسانه اي براي اين سفر هستند اما ابتکارات رئيس جمهوري همانند گذشته آنها را غافلگير خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد رضا ميرتاج الديني افزود : گزارش هاي رسيده به ما حاکي از آن است که حضور رسانه اي رئيس جمهور در نيويورک و مجمع عمومي سازمان ملل با محدوديت هايي روبه رو مي شود.

وي ادامه داد : اين در حالي است که حضور احمدي نژاد در سازمان ملل و نطق او همانند هميشه يک رسانه است.

معاون رئيس جمهور در امور قانون اساسي با تاکيد بر اينکه دشمنان هرگز در اين راه موفق نخواهند شد، تصريح کرد : احمدي نژاد با پشتوانه ملت بزرگ ايران ، نظام ولايت فقيه و انقلاب 33ساله اسلامي در مجمع عمومي سازمان ملل سخنراني مي کند .

اين عضو کابينه دولت دهم ادامه داد : رئيس جمهور در سفر به آمريکا علاوه بر حضور در سازمان ملل و ايراد سخنراني، ديدارهاي مختلفي با دانشگاهيان ، نخبگان ، رسانه ها و مجامع سياسي دارد .

وي با بيان اينکه سال گذشته از حضور رئيس جمهور در دانشگاههاي آمريکا جلوگيري شد، افزود : خبرهايي داريم که دشمنان در تلاش هستند تا اين ديدارها را نيز محدود کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved