آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 18 September

زلزله زدگان؛ سیستم گرمایشی در چادر و آتش سوزی

ایلنا: عضو کمیسیون عمران مجلس نهم گفت: متاسفانه زمان وقوع زلزله به فصل سرما نزدیک بود و در حال حاضر نیز زندگی در چادر بسیار سخت است و هم خطرناک، چرا که در فصل سرما قرار دادن سیستم گرمایشی در چادر ممکن است منجر به آتش سوزی شود.

مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون عمران و نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به نزدیک بودن فصل سرما و ضرورت تسریع در ساخت محل اسکان دائمی برای زلزله زدگان گفت: مسئولان باید به فکر تامین محل اسکان مناسب تر برای زلزله زدگان باشند.

وی با بیان این مطلب که کمک های مردم را باید جهت دار کرد، ادامه داد: کمک های مردمی بسیار مهم است و ضرورت دارد این کمک ها در جهت خاصی هدایت شود چون ممکن است کالایی ضرورت نداشته باشد اما برخی بخواهند آن را اهدا کنند.

وی تاکید کرد: تامین کانکس برای زلزله زدگان وظیفه مسئولان است و نباید از مردم توقع داشت که کمکهایی در این سطح داشته باشند و در آخرین جلسه ای که کمیسیون عمران مجلس با بنیاد مسکن برگزار کرد تصمیم بر این شد که در کنار محلی که قرار است ساخت و ساز انجام شود،‌کانکسی به ابعاد سه در چهار قرار داده شود.

لاهوتی گفت: متاسفانه زمان وقوع زلزله به فصل سرما نزدیک بود و در حال حاضر نیز زندگی در چادر بسیار سخت است و دولت باید تدابیر لازم را برای سرعت دادن به اقدامات در حال انجام بیاندیشد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved