آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 16 September

احتمال حمله نظامی و تهدیدهای تروریستی پاسداران

صدا و سیمای رژیم: در ادامه نشست خبری فرمانده کل سپاه، خبرنگار شبکه العالم نظر وی را درباره مانور آمریکا و 25 کشور دیگر در منطقه خلیج فارس پرسید.
سرلشکر جعفری گفت: بر اساس رصدی که ما انجام داده ایم، مانور آمریکا و متحدانش جنبه دفاعی دارد و البته ما در خلیج فارس و همچنین بحث موشکی توان بسیار بالایی داریم.
وی افزود: مانور آمریکا و متحدانش آفندی نیست بلکه دفاعی است و این برای ما مسجل است و این مانورها اقدامی از سوی آمریکا برای متحدانش است تا آمادگی مقابله و خنثی سازی تهدیدات را به آنها نشان دهد.
سرلشکر جعفری گفت: پیام ما این است اگر حادثه ای در منطقه رخ دهد قطعاً آنها نمی توانند امنیت منطقه و به ویژه تنگه هرمز را برقرار کنند و امنیت منطقه تنگه هرمز به این است که صلح و آرامش در منطقه حاکم باشد و هر چه نیروی نظامی خارجی و بیگانه در منطقه کمتر باشد ضریب امنیت منطقه به ویژه خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش می یابد.
وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار العالم درباره چگونگی پاسخ ایران در صورت اقدام رژیم صهیونیستی به عملی کردن تهدیدات اظهار داشت: اگر درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی رخ دهد، درگیری میان اسلام و جهان کفر خواهد بود و در این درگیری عامل عمده ای که قدرت بازدارندگی جبهه اسلام و حق است این است که مسلمانان بسیار زیادی در اقصی نقاط جهان هستند که در صورت وقوع چنین درگیری حتماً آرام نخواهند نشست، احساس تکلیف خواهند کرد و به نفع اسلام و جمهوری اسلامی اقداماتی انجام خواهند داد که البته این یک بعد از توان دفاعی ما غیر از توان موشکی ما در مقابل رژیم صهیونیستی است.
فرمانده کل سپاه با اشاره به دو عامل بازدارنده جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از این عوامل توانمندی بالای موشکی سپاه است و اینکه رژیم صهیونیستی با دقت زیاد در برد انبوه موشک های ما قرار دارد و عامل دوم نیروهای مسلمان انقلابی هستند که در اقصی نقاط جهان احساس تکلیف می کنند تا به کمک و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران علیه اسرائیل اقدام کنند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved