آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 15 September

انقلاب اسلامی به امثال مرتضوی نیازمند است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان در گفت و گو با شبکه ایران: انقلاب به امثال مرتضوی نیازمند است

حسین علی حاجی با اشاره به اینکه برخوردها و شکایت برخی از نمایندگان از مرتضوی را به صلاح کشور نمی دانم، گفت: وجود امثال مرتضوی در عرصه های که انقلاب نیازمند ایستادگی و شجاعت است، بسیار لازم و ضروری است.

حسین علی حاجی در گفت و گو با شبکه ایران با بیان این مطلب که مرتضوی، در دوران خفقان اصلاحات، در برابر افراد قانون شکن تحت پوشش باند مهدی هاشمی و اصلاحات ایستادگی کرد، خاطر نشان کرد: مرتضوی، فردی با شهامت و شجاع است که برای انقلاب جانفشانی می کند واز نمونه اقدامات وی می توان ریاست خوب در دادگاه محاکمه این افراد در دوران اصلاحات را نام برد.
وی اضافه کرد: عده ای با ایجاد روند ها قصد له کردن افرادی همچون مرتضوی را دارند.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان با اشاره به اینکه از انتصاب مرتضوی به مدیرعاملی سازمان تامین اجتماعی، کلیه برنامه ها و سیاست های این سازمان بر اساس مدیریت کارآمد، مدون و علمی بوده است، اظهار داشت:در مدت حضور وی در سازمان تأمین اجتماعی شاهد رشد چشمگیر خدمات بیمه ای، درمانی و رضایت مندی شرکای سازمان تأمین اجتماعی هستیم.
وی با تأکید بر اینکه با تبدیل صندوق تامین اجتماعی به سازمان تامین اجتماعی، ارتقای خدمات را در این سازمان شاهدیم، بیان داشت: سازمان عنوان جامع تری است که پوشش بیشتری را برای اعضای این مجموعه فراهم می کند.
نماینده شاهین شهر با بیان این مطلب که برخوردها و شکایت نمایندگان از مرتضوی را درست و به صلاح نمی دانم، افزود: مرتضوی انسانی شجاع، با شهامت برای عرصه های است که انقلاب به ایستادگی و شجاعت نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه احکام قضایی نباید تحت تأثیر شرایط التهاب آور سیاسی صادر شود، بیان داشت: به طور قطع اگر موضوع مرتضوی در روند عادی مورد بررسی قرار می گرفت، چنین حکمی از سوی دیوان عدالت اداری صادر نمی شد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved