آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 21 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Tuesday 11 September

اصولگرايان دچار نوعی افسردگی شده‌اند

يک نماينده مجلس هشتم گفت: من به کارهاي دولت مشکوکم و زمزمه‌هايي هم مي‌شنوم مبني بر‌اينكه نکند خداي ناکرده برخي از آنها عمدي باشد. چراکه بانک مرکزي هر روز يک بخشنامه جديد اعلام مي‌کند با اين وضع بايد منتظر روزي باشيم که دلار به بيش از اين قيمت فعلي برسد. در واقع اين تحفه‌اي است که دولت با برخي بي‌سياستي‌ها و بي‌برنامگي‌هايش نصيب ما کرده است.

قدرت‌الله عليخاني نماينده اصلاح‌طلب مجلس هشتم در گفت‌و‌گو با ايلنا تصريح کرد: سخنان رئيس‌جمهور در رسانه ملي به قدري پر اشکال بود که بيش از همه صداي اصولگرايان و به ويژه حاميان سابق وي را
در آورد.

وي ضمن ابراز تاسف از سخنان احمدي‌نژاد خاطرنشان کرد: با وجود اينکه در زمان دولت نهم و دهم شاهد برخي اختلاس‌ها و مفاسد اقتصادي هستيم، مي‌بينيم که رئيس‌جمهور به راحتي مدعي مي‌شود که دولت من پاک‌ترين دولت است در حاليکه من يکسال پيش در مجلس نيز گفتم اين دولت از نظر مشکلاتي که براي کشور ايجاد کرده در حد متوسط هم نيست چه برسد كه به عنوان يكي از بهترين‌ها باشد.

عليخاني ادامه داد: بايد از آقاي احمدي‌نژاد پرسيد دادگاه فساد مالي و بيمه مربوط به کدام دولت است؟ علاوه بر اين پرونده‌هاي بسياري نيز از سوي مجلس به قوه قضاييه ارجاع داده شد که ظاهرا هنوز به جريان نيفتاده‌اند.

وي افزود: احمدي‌نژاد حتي اظهارات پورمحمدي مبني بر اينکه پرونده‌هايي وجود دارند که بنابر مصلحت هنوز رسيدگي نشده را ناديده مي‌گيرد و صحبت از پاک بودن دولت خود مي‌کند در حالي‌که دولتي که درآمد هفت سال آن بيش از درآمد کليه دولت‌هاي پيش و پس از انقلاب بوده است چگونه مي‌تواند ادعا کند که به بهترين وجه وظيفه خود را انجام داده است.

اين فعال سياسي اصلاح طلب در ادامه با اشاره به اظهارات احمدي‌نژاد در مورد پايان عمر دولت، گفت: در اين مورد نيز نبايد فراموش کرد که کشور قانون و صاحب دارد البته اگر چه رياست شيرين است اما گويا آقاي احمدي‌نژاد گمان کرده که اينجا نيز روسيه است در حاليکه اينجا جمهوري‌اسلامي است و چنين اظهاراتي اهانت به همه مردم محسوب مي‌شود.

عليخاني افزود: البته در اين مدت گله‌هاي زيادي نيز به صدا و سيما وارد شد که نبايد با ايجاد چنين گفت‌و‌گوهايي زمينه تبليغات انتخاباتي را به راه‌انداخت.

وي ضمن ابراز نگراني از آينده نه چندان طولاني دولت دهم يادآور شد: اخيرا آقاي احمدي‌نژاد اعلام مي‌کند فشارهاي دشمن و تحريم‌ها تاثير زيادي بر شرايط کشور گذاشته است اما بايد از وي پرسيد که آقاي رئيس‌جمهور مگر شما نبوديد که بار‌ها گفتيد قطعنامه‌هاي عليه ايران چيزي جز کاغذ پاره نيست.

نماينده اصلاح طلب مجلس هشتم با بيان اينکه مشکلات امروز در دولت‌هاي سازندگي و اصلاحات وجود نداشت، گفت: ‌آقاي احمدي‌نژاد کار را به جايي رسانده که امروز حتي اسرائيل نيز به خود جرات مي‌دهد که ما را تهديد به حمله نظامي کند كه بايد بگويم با اين كار اسرائيل به مرگ خود نزديك‌تر مي‌شود.

وي ادامه داد: من به کارهاي دولت مشکوکم و زمزمه‌هايي هم مي‌شنوم مبني بر اينكه نکند خداي ناکرده برخي از آنها عمدي باشد. چراکه بانک مرکزي هر روز يک بخشنامه جديد اعلام مي‌کند با اين وضع بايد منتظر روزي باشيم که دلار به بيش از اين قيمت فعلي برسد. در واقع اين تحفه‌اي است که دولت با برخي بي‌سياستي‌ها و بي برنامگي‌هايش نصيب ما کرده است.

عليخاني در ادامه با اشاره به واکنش‌ها به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات آتي خاطرنشان کرد: يک عده فرصت طلب به دليل اينکه خود از پايگاه اجتماعي بالايي برخوردار نيستند، مي‌ترسند با توجه به مقبوليت اصلاح‌طلبان در جامعه با حضور آن‌ها ميداني براي رقيب مقابل باقي نماند براي همين در اظهارات ضد‌و‌نقيض بار‌ها موضع خود را نسبت به حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتي تغيير مي‌دهند.

وي با تاکيد براينکه اصولگرايان دچار نوعي افسردگي شده‌اند، تصريح کرد: عده‌اي از آن‌ها گمان مي‌کنند با وارد کردن هجمه به اصلاح‌طلبان وضعيتشان بهتر مي‌شود و در اصل بقاي خود را در ناسزا گفتن به جريان اصلاحات و بعضا اصولگرايان سنتي مي‌دانند اما بايد به آن‌ها گفت شما اگر ايمان داريد که اصلاحات تمام شده و ديگر پايگاهي ندارد چه نگراني داريد که هم اکنون چنين هجمه‌هايي به آن وارد مي‌کنيد. اصلاح‌طلبان به قانون اساسي و آرمان‌هاي امام و رهبري و راه امام پايبند بوده و هستند.






Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved