آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Monday 10 September

اتم؛ احتمال تصويب قطعنامه و تشديد فشار عليه رژیم تهران

شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی روز دوشنبه در حالی پرونده اتمی رژیم تهران را بررسی خواهد کرد که کشورهای غربی خواستار اعمال تحریم های جدیدی علیه این رژیم شده اند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از وین، دبیرکل آژانس امروز در آغاز سخنان خود در نشست شورای حکام از اینکه هیچ پیشرفتی در گفتگوها با رژیم تهران حاصل نشده است، ابراز نگرانی کرد و گفت، همکاری رژیم تهران نااميد کننده بوده است

از سوی دیگر ديپلماتهای غربی از احتمال تصويب قطعنامه و تشديد فشار عليه رژیم تهران توسط شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر دادند.

در پی آخرين گزارش آژانس در مورد برنامه اتمی رژيم تهران، کشورهای غربی به دنبال اين خواهند بود که در نشست يک هفته ای آژانس بين المللی انرژی اتمی، فشار را بر روی جمهوری اسلامی افزايش دهند.

يک مقام ارشد غربی که در وين مستقر است، در آستانه نشست شورای حکام آژانس، گفت اين شورا بايد حرفش را به روشنی بسيار و به صورت يکپارچه و متحد بزند.

وی تصريح کرد، ما بر اين باوريم که قطعا تصويب يک قطعنامه ضروری و الزامی است. طناب تحريم دور رژيم تهران در حال محکمتر شدن است و اميدواريم آنها متوجه اين موضوع بشوند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved