آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 15 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Wednesday 05 September

اطلاع‌رسانی درباره ايدز در ايستگاه‌‌های مترو

ایسنا: رييس اداره ايدز وزارت بهداشت با اشاره به اقدامات انجام شده براي گسترش برنامه‌هاي آموزشي و اطلاع رساني HIV/AIDS در كشور از مكاتبات صورت گرفته با شهرداري تهران براي اجراي برنامه‌هاي مشترك اطلاع رساني ايدز در ايستگاه‌هاي مترو و قطارهاي درون شهري خبر داد.

دكتر عباس صداقت بر لزوم اطلاع رساني و آگاهي بخشي از بيماري HIV/AIDS، روش‌هاي انتقال و درمان اين بيماري تاكيد كرد.

وي از برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده براي گسترش برنامه‌هاي آموزشي و اطلاع رساني درباره بيماري ايدز خبر داد و گفت: تيمي در وزارت بهداشت تشكيل شده تا برنامه‌هاي آموزشي و اطلاع رساني بيماري HIV/AIDS با قدرت و كيفيت بهتري پيش رود.

صداقت ادامه داد: صحبت‌هايي در كميته آموزش و اطلاع رساني ايدز صورت گرفته تا بتواند مشاركت سازمان‌ها و دستگاه‌‌هاي داخل و بيرون از وزارت بهداشت را نيز براي اطلاع رساني بهتر جلب كند. در اين زمينه مذاكرات و مكاتباتي با شوراي سياستگذاري صدا و سيما صورت گرفته است.

رييس اداره ايدز وزارت بهداشت افزود: در اين راستا، مكاتباتي نيز با اداره كل شهرداري تهران صورت گرفته است تا بتوانيم برنامه مشترك آموزشي و اطلاع رساني را بويژه در ايستگاه‌هاي مترو و قطارهاي درون شهري داشته باشيم و پس از بررسي نتايج آن، اين برنامه را به ديگر شهرداري‌هاي كشور هم گسترش دهيم.

دكتر صداقت همچنين بر لزوم پيگيري برنامه‌هاي كاهش آسيب با كيفيت گذشته و حتي بيشتر از آن، تاكيد كرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved