آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 شهریور ماه 1391 برابر با 2012 Friday 31 August

سرکرده بسیج: دروس دانشگاهی عين جهل است

محمدرضا نقدي رييس سازمان "بسيج مستضعفين" با انتقاد از "علوم‌انساني غربي" میگوید که اگر غرب در علومي نظير علوم سياسي و... موفق بود امروز اينگونه منزوي نشده و ۱۲۰ کشور جهان به رهبري ايران اسلامي راي نمي‌دادند.

به گزارش دانشجونیوز، وی که در جمع اعضاي بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي سراسر کشور سخنرانی میکرد، گفت: "پس از خودسازي و تربيت، اولين رسالت دانشجويان «جهاد علمي» است که بايستي دانشجويان بسيجي مرزهاي دانش را شکسته و پديده‌هاي نو را کشف کنند."

سردار نقدی سپس با اشاره به علوم انسانی گفت: "امروز بايستي در علوم انساني تحول ايجاد کنيم و نبايد به دروس امروز دانشگاهي که عين جهل است تن بدهيم چرا که اگر غرب در علومي نظير علوم سياسي و ... موفق بود امروز اينگونه منزوي نشده و ۱۲۰ کشور جهان به رهبري ايران اسلامي راي نمي‌دادند."

وي ادامه داد: "وحي الهي، آيات، روايات و احاديث بهترين منبع براي علوم انساني هستند تا ما را از جامعه‌شناسي مملو از شرک و کفر نجات بخشند که اين امر، رسالت دانشجويان بسيجي در بومي سازي علم است." نقدي بزرگترين منکر را که صدها برابر بدتر از منکر اخلاقي است، "علوم انساني غربي" بيان کرد و افزود: "علوم انساني غرب ريشه تمامي مفاسد است که سبب استحاله اخلاقي دانشجويان ما در دانشگاه‌ها و از جمله دلايل اصلي کاهش مسائل اخلاقي از جمله حجاب و عفاف در مراکز دانشگاهي است."

رييس سازمان "بسيج مستضعفين" همچنین سخت‌گيرانه‌ترين شرايط رهبري در جهان را مربوط به "ولايت‌فقيه" دانست.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved