آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 30 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Monday 20 August

امام جمعه: رسانه های بیگانه دزدان سر گردنه هستند

امام جمعه بندرعباس، رسانه های خبیث بی بی سی و رادیوفردا را رسانه های دزدان سر گردنه توصيف كرد.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» از بندرعباس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی امروز یكشنبه در خطبه های نماز عید سعید فطر با بیان اینکه پذیرش خبرهای منتشره از رادیوهای معاند موجب بدگمانی به گروه ها و پشیمانی است، اظهار داشت: افرادی كه بصورت مغرضانه از طریق رسانه های بی بی سی، رادیو فردا، رادیو كلن و امثال اینها برنامه هایی علیه ملت ایران تنظیم می كنند، موفق نخواهند شد.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه برخی از افراد به رسانه ها و خبرهای دروغین دشمن اعتماد می کنند این در حالی است که پذیرش خبرهای منتشره از رادیوهای معاند و خبیث موجب بدگمانی و آسیب رسیدن به گروه ها و جامعه و پشیمانی می شود.

امام جمعه بندرعباس رسانه های خبیث بی بی سی و رادیوفردا را رسانه های دزدان سرگردنه دانست که زمینه های كوتای 28 مرداد را بوجود آوردند و جنایات كنونی آنها در سوریه نمونه ای از خباثت این رسانه هاست.

بی بی سی و رادیو فردا آلوده ترین جریان ها را اداره می كنند

آیت الله نعیم آبادی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آلوده ترین و بی رحم ترین جریان ها را شبکه های بی بی سی و رادیو فردا اداره می كنند و این از دشمنی آشکار آنها در انتشار اخبار دروغین راهپیمایی روز جهانی قدس و 22 بهمن مشخص است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با بیان این سوال که آیا این شبکه های دروغین تعداد واقعی راهپیمایان در روز قدس و 22 بهمن را به دنیا مخابره می کنند؟ اظهار داشت: خیر این شبکه جز دشمنی و خباثت علیه این نظام به چیز دیگری فکر نمی کنند.

وی همچنین رواج تمسخر دیگران در جامعه را مورد انتقاد قرار داد و گفت: هیچ کس حق ندارد اقوام مختلف را مود تمسخر قرار دهد زیرا این رفتار دشمنان را خوشحال می کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved