آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 18 August

جریان اصلاحات به نفع قدرت‌های استکباری است

دیگربان: علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه می‌گوید جریان اصلاحات به نفع «قدرت‌های استکباری» است و دیدار دولت اصلاحات با «عوامل مزدور در خارج از کشور» مصداق آن است.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو» آقای سعیدی این ادعا را روز جمعه (۲۷ امرداد) در جمع گروهی از مردم شیراز مطرح کرده است.

وی گفته «قدرت‌های استکباری» قصد داشتند با «دولت اصلاح طلبان اوضاع ایران را دگرگون کنند که ملت ایران گام بلندی برداشت و توطئه‌ها نقش بر آب شد.»

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود مدعی شده که حرکت مردم به سوی «اصول‌گرایی» از ۱۰ سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

از علی سعیدی به عنوان یکی از سرسخت‌ترین مخالفان اصلاح‌ طلبان در جمهوری اسلامی یاد می‌شود که طی سال‌های اخیر حملات و انتقاد‌های تندی متوجه این جریان کرده است.

سعیدی سال گذشته نیز در واکنش به رای دادن محمد خاتمی در انتخابات مجلس نهم از وی با عنوان «شخصیت بی‌اراده‌ای» یاد کرد که باید از مسئولان نظام عذرخواهی کند.

در هفته‌های اخیر اخبار و گزارش‌هایی از تمایل بخشی از اصلاح‌ طلب به منظور شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری منتشر شده که این مسئله با واکنش منفی فرماندهان سپاه روبرو شده است.

حمیدرضا مقدم‌فر٬ معاون فرهنگی سپاه ۳۱ تیر ماه گفته «لطف» جمهوری اسلامی به اصلاح‌ طلبان این است که به آنها اجازه دهد با وجودی که رای نخواهند آورد در انتخابات شرکت کنند.

این مقام سپاه از محمد خاتمی٬ به عنوان رهبر اصلاح‌ طلبانی نام برده که در جریان اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ نقش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود این دسته از اصلاح‌ طبان را «خائنانی» نامیده که «خیانت» آن‌ها «بد‌تر» از جریان نهضت آزادی و ملی – مذهبی‌ها بوده است.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved