آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 28 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Saturday 18 August

حزب الله: زندگی اسرائیلی ها را به جهنم تبديل می کنيم

صدا و سیمای رژیم: درمراسم روزجهانی قدس در حومه جنوبی بیروت، دبیرکل حزب الله لبنان با تاکید براهمیت محوری این مناسبت وحدت بخش در راه تحقق اهداف راهبردی امت اسلامی گفت روز بروز اهمیت این ابتکار حکیمانه امام خمینی بیشتر آشکار می شود .

حسن نصرالله اضافه کرد همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند قضیه قدس یک مسئله عقیدتی وحیاتی است که با دین و ارزشهای ما ارتباط دارد و از این رو به هیچ وجه نمی توانیم از این آرمان دست بکشیم .

دبیرکل حزب الله گفت: پیام اساسی این روز به صهیونیستها آن است که روی اختلافها ومشکلات داخلی برخی کشورهای منطقه بویژه سوریه حساب باز نکنند زیرا برغم این مشکلات ما از هدف راهبردی یعنی آزادی قدس لحظه ای غفلت نخواهیم کرد .

او در بخش دیگری از سخنان خود هدف اصلی دشمنان از بحران سازی در سوریه را تغییر معادلات به نفع رژیم صهیونیستی دانست و گفت تا پیش از بحران سوریه تمام تحولات منطقه درجهت سقوط رژیمهای هم پیمان و وابسته به این رژیم بود و همین امر نگرانی صهیونیستها را به اوج رساند.

دبیرکل حزب الله، جمهوری اسلامی ایران را کشور اسلامی بزرگ با چشم انداز درخشان قدرت ، شکوفایی و پیشرفت دانست وگفت همین قدرت موجب شده تا صهیونیستها نگران پیامدهای هرگونه تعرض به این کشور باشند زیرا دراین صورت پاسخ ایران بسیار گسترده و سهمگین خواهد بود .

او همچنین در پاسخ به تهدیدهای فزاینده رژیم صهیونیستی ضد لبنان نیز گفت اگر اسرائیل به لبنان حمله کند ما زندگی میلیونها صهیونیست را به جهنمی واقعی تبدیل خواهیم کرد.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved