آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 27 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Friday 17 August

افزایش حملات علیه ناطق نوری به خاطر «روانی» خواندن...

افزایش حملات علیه ناطق نوری به خاطر «روانی» خواندن مدعیان رابطه با «امام زمان» در جبهه‌ها

دیگربان: هشت انجمن اسلامی دانشجویان با انتشار بیانیه‌ای اظهارات علی‌اکبر ناطق‌نوری٬ رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای مبنی بر «روانی» بودن مدعیان دیدار با «امام زمان» در جبهه‌ها را محکوم کردند.

آقای ناطق نوری هفته گذشته در گفتگو با ویژه‌نامه سایت «خبر‌ آنلاین» گفته بود کسانی که در جبهه‌ها ادعای دیدار با «امام زمان» را می‌کردند افراد «کم ظرفیتی» بودند که دچار «افسردگی»٬ «توهم» و «تخیل» شده بودند.

این گفته ناطق نوری با واکنش گروهی از محافظه‌کاران تند‌رو مواجه شده است٬ به طوری که گروهی از آنها شب ۲۳ ماه رمضان به مراسم سخنرانی وی در مشهد حمله کرده و مانع از سخنرانی وی شدند.

سعید قاسمی از فرماندهان سابق سپاه نیز در واکنش به این اظهارات٬ حملاتی متوجه رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای کرده و او را تهدید به برخورد‌های تند‌تری کرده است.

هشت انجمن اسلامی دانشجویان هم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده‌اند ناطق‌نوری دارای «تفکرات التقاطی» است و آنها از گفته‌های وی درباره گروهی از رزمندگان جنگ «متاسف» شده‌اند.

در این بیانیه از ناطق نوری با عنوان «مهره سیاسی فراموش شده» یاد شده که «برای مطرح شدن از هیچ حربه‌ای فروگذار» نیست.

در این بیانیه خطاب به ناطق نوری نوشته شده است: «بدانید توهین به ارزش‌های ما راهی جز سراشیب سقوط در چاه تاریخ ندارد و تمسک شما به گزاره‌های این چنینی بیش از آنکه نام شما را بر سر زبان‌ها بیندازد؛ ننگ شما را در اذهان زنده می‌کند.»

به نظر می‌رسد حملاتی که در روز‌های اخیر علیه علی‌اکبر ناطق‌نوری شکل گرفته در روز‌های آینده گسترده‌تر شود.

گروهی از رسانه‌های محافظه‌کار علت آغاز حملات به رئیس دفتر بازرسی علی خامنه‌ای را بی‌ارتباط با تلاش وی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نمی‌دانند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved