آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Thursday 16 August

سکوت آستان قدس درباره یک قرارداد جنجالی

دیگربان: مسئولان «آستان قدس رضوی» از ارائه اطلاعات درباره قرارداد یک و نیم میلیارد تومانی این نهاد با یک بازیگر «غیر متخصص» به منظور تهیه مجموعه‌ای به نام «زلال بی‌انتها» منع شده‌اند.

سایت «قانون آنلاین» روز شنبه (۲۱ امرداد) با معرفی سحر ریحانی به عنوان مسئول ساخت این مجموعه٬ گفتگویی با وی منتشر کرد که مسائل مطرح شده در این گفتگو بازتاب‌های گسترده‌ای یافت.

خانم ریحانی در این گفتگو به جزئیات و نحوه قرارداد خود با «آستان قدس رضوی» برای ساخت این مجموعه اشاره کرده و گفته عباس واعظ طبسی در ساخت این مجموعه از وی «به طور کامل حمایت» کرده است.

وی گفته از آنجا که می‌خواسته «پولدار» شود٫ این «آرزوی» خود را با واعظ طبسی در میان گذاشته که تولیت آستان قدس هم با وی قراردادی به میزان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منعقد کرده است.

این قرارداد در شرایطی منعقد و به اجرا درآمده که از سحر ریحانی به عنوان کسی که «سابقه بازی در چند فیلم دست سوم را دارد و فاقد سابقه تهیه‌کنندگی و کارگردانی سینماست» نام برده می‌شود.

خبرگزاری فارس روز سه‌شنبه (۲۴ امرداد) تلاش کرد درباره جزئیات این قرارداد با مسئولان «آستان قدس رضوی» گفتگویی کند که موفق به این کار نشده است.

این خبرگزاری نوشته برای روشن شدن جزئیات این قرارداد با مصطفی واعظ طبسی٬ رئیس دفتر تولیت آستان قدس تماس گرفته که وی حاضر نشده در این خصوص مصاحبه کند.

خبرگزاری فارس همچنین نوشته با دیگر مسئولان این نهاد نیز نتوانسته گفتگویی انجام دهد و مسئولان آستان قدس باید درباره خصوص سکوت خود درباره این قرارداد توضیح ارائه کنند.

سایت محافظه‌کار «الف» هم روز چهارشنبه (۲۵ امرداد) تلاش‌ کرد درباره این پروژه گفتگویی با مسئولان آستان قدس داشته باشد که موفق به انجام این کار نشده است.

«الف» نوشته هیچ یک از مسئولان آستان قدس حاضر نشده‌اند درباره این پروژه گفتگو کنند و به آن‌ها دستور داده شده در این خصوص اظهارنظری نداشته باشند.

این سایت محافظه‌کار با انتقاد از برخورد مسئولان آستان قدس نوشته است: «آن‌ها باید با شکستن سکوت خود، پاسخگوی افکار عمومی و رسانه‌ها باشند.»




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved