آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 مرداد ماه 1391 برابر با 2012 Sunday 12 August

معاون هماهنگی ستاد میرحسین موسوی بازداشت شد

میرطاهر موسوی معاون هماهنگی ستاد میرحسین موسوی نامزد معترض به انتخابات پیشین ریاست جمهوری ایران، پس از بازگشت از ترکیه، در فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران بازداشت شد.

باشگاه خبرنگاران متعلق به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، میرطاهر موسوی را به عنوان "یکی از عوامل فتنه" معرفی کرده است.

این منبع در گزارش خود آورده است : "در آستانه برگزاری اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در تهران و تکاپوی عوامل فتنه و ضد انقلاب برای خودی نشان دادن در مقطع برگزاری اجلاس، یکی از عناصر مرموز و پشت صحنة فتنه که برای برقراری ارتباط با ضد انقلاب به خارج از کشور سفر کرده بود ، هنگام بازگشت در فرودگاه امام خمینی بازداشت شد."

بنابر این گزارش، یک منبع مطلع با اعلام این خبر، گفته است: "آقای "ط. م" که به منظور تدارک برنامه‌های ضد انقلاب و فتنه گران به ترکیه رفته بود، مورد شناسایی نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی قرار گرفته و بامداد دیروز به محض ورود به کشور، در فرودگاه امام خمینی بازداشت و همراه با وسایل و مدارکی که از ترکیه با خود آورده بود، به مقامات قضایی تحویل شده است."

دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بارها مخالفان داخلی را به ارتباط با بیگانگان و سرویس های جاسوسی قدرت های بزرگ متهم کرده بود.

رهبر جمهوری اسلامی ایران و هوادران وی اعتراض های پس از انتخابات ریاست جمهوری گذشته در این کشور را توطئه خارجی برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی کرده بودند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español

به اشتراک بگذارید:






© copyright 2004 - 2024 IranPressNews.com All Rights Reserved